    From: "Zbyszek" <h...@k...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: ERA stacjonarny
    Date: Fri, 17 Apr 2009 01:06:06 +0200

    Użytkownik "owp" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gs6cv6$ij$1@inews.gazeta.pl...
    > Cześć.
    > Czy ma ktoś z Was telefon stacjonarny w erze ?
    > Wydaje się super abo 25zł, 3 minuty za 35gr, nr stacjonarny...
    > http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/taryfy_stac
    jonarne/era_domowa/prosto_tanio
    > Albo firmowa - do odbierania - abo za 10zł
    > http://www.era.pl/pl/biznes/taryfy/taryfy_stacjonarn
    e/era_firmowa/taryfy_i_uslugi

    > Czy są jakieś ukryte haczyki ? Teściowie chcą zmienić stacjonarny, bo i
    > tak rozmawiają głównie przez komórki, a miesięcznie w TPSA wychodzi 100zł.
    >
    > Pzdr.
    > owp

    Mam dwa telefony stacjonarne w Erze -numery przeniesione z TPSA w sierpniu
    ub. roku.
    Przełączenie operatora trwało niecałe dwie godziny.
    Jeden numer bez żadnych problemów i kłopotów, tak jak niżej pisał jeden
    z forumowiczów trochę dłużej łączy jakieś 3 do 6 sekund. Natomiast z drugim
    od jakiegoś czasu (3 miesiące) są problemy, często rozłącza połączenie po
    poniesieniu słuchawki, rozłącza też po poniesieniu słuchawki przez
    odbierającego po drugiej stronie. Dzwoniłem kilka razy do BOA próbują jakieś
    sztuczki, ale nieskutecznie. Zmieniałem dwa razy aparaty telefoniczne
    (przystawki Sagem), BOA wspomina o zmianie karty sim. Co gorsza nie ma
    żadnej reguły, czasem bez problemów odbieram trzy cztery rozmowy, a potem ze
    dwie rozłącza.
    Płacę zdecydowanie mniej mimo, że jest to Era firmowa i rozmowy są
    droższe. Fakt, nie można przesyłać faksów, ale o tym wiedziałem, specjalnie
    trzymam jeden numer na faks w TPSA-abonament socjalny i na nim mam Era
    internet stacjonarny. Całościowo wychodzę zdecydowanie taniej niż w TPSA.

    Pozdrawiam. Zbyszek