  • Data: 2018-10-22 12:07:57
    Temat: Re: ESP8266 - rozmiar flasha
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22.10.2018 11:51, Zbych wrote:

    > Nic nie robiłem na 8266, więc to tylko domysły, ale sekcja .text jest
    > upychana w iram1 (40100000h), który według wiki ma zaledwie 32kB i robi
    > normalnie za cache. Flash SPI powinien być mapowany od 40200000h, więc
    > wychodzi że używasz skryptów linkera skrojonych albo pod bootloader albo
    > inny mały program, który w całości mieści się w cache.

    To dosyć dziwne, bo:
    1) Skrypt linkera jest generowany w locie, przez Makefile.
    2) Makefile pochodzi z oryginalnego projektu esphttpd
    (https://github.com/Spritetm/esphttpd). W ogóle cały mój projekt bazuje
    na tym projekcie, z pewnymi modyfikacjami (inna strona www, dodane
    funkcje do obsługi cgi, trochę własnego kodu).
    3) Jeśli tylko zakomentować kilka (w tej chwili) niekrytycznych funkcji,
    to kod się skompiluje, mając zdecydowanie więcej niż 32kB.

    Skrypt linkera wygląda następująco:

    MEMORY { irom0_0_seg : org = 0x40240000, len = 0xFFFFFFFFFFFFC000 }