  • 11. Data: 2005-08-09 16:14:13
    Temat: Re: EXATEL czy ENERGIS ?
    Od: "Konrado5" <k...@a...com.pl>

    Użytkownik "icek" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ddakd8$g1a$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Konrado5 napisał(a):
    > na jakiej podstawie tak sadzisz?
    W archiwum grup dyskusyjnych nie widzę narzekania na jakość usług. Widzę
    natomiast narzekania na innych dostawców. W moim powiecie dużo dostawców
    zrezygnowało z innych łącz i ostatnio ma łącze z Exatelu. Słyszałem też, że
    Exatel ma bardzo dobrą sieć szkieletową. Pozatym pingi są dobre. Na
    http://www.exatel.pl są analizatory sieci i tam jest do onetu nawet 1 ms
    (router w katowicach).

  • 12. Data: 2005-08-09 17:45:11
    Od: "sinc@interia" <s...@i...nie.net>

    Użytkownik "Konrado5" <k...@a...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zrezygnowało z innych łącz i ostatnio ma łącze z Exatelu. Słyszałem też,
    > że Exatel ma bardzo dobrą sieć szkieletową. Pozatym pingi są dobre. Na

    A ta strona wogóle działa?
    SinC

  • 13. Data: 2005-08-09 17:56:36
    Od: "Konrado5" <k...@a...com.pl>

    Użytkownik "sinc@interia" <s...@i...nie.net> napisał w wiadomości

    > A ta strona wogóle działa?
    Mi działa.

  • 14. Data: 2005-08-09 17:57:50
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Konrado5 wrote:
    > Pozatym pingi są dobre. Na http://www.exatel.pl są analizatory sieci i tam
    > jest do onetu nawet 1 ms (router w katowicach).

    1 pos-6-0-1.warpe2.net.telenergo.pl (213.172.161.110) 6 msec 8 msec 4 msec
    2 213.172.174.90 8 msec
    3 telbank-do-telenergo.bptnet.pl (195.136.253.101) 8 msec 6 msec
    4 perkuna-eth.bptnet.pl (195.136.250.6) [AS 6778] 6 msec 8 msec 8 msec
    5 195.136.251.94 [AS 6778] 8 msec 8 msec 8 msec
    6 www.exatel.pl (195.136.199.40) [AS 6778] 8 msec 8 msec 6 msec

    Czy to aż tak rewelacyjne pingi po szkielecie? Widywałem lepsze.

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 15. Data: 2005-08-09 18:56:39
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Konrado5 napisał(a):
> [...]
    > zrezygnowało z innych łącz i ostatnio ma łącze z Exatelu. Słyszałem też, że
    > Exatel ma bardzo dobrą sieć szkieletową. Pozatym pingi są dobre. Na

    punkt widzenia zalezy od punktu patrzenia:

    Analizatory sieci

    Sending 5, 100-byte ICMP Echos to 213.180.130.200, timeout is 2 seconds:
    !!!!!
    Success rate is 100 percent (5/5), round-trip min/avg/max = 12/48/196 ms

    --
    Mateusz

  • 16. Data: 2005-08-10 07:35:15
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Mateusz Swatek napisał(a):

> [...]
    > !!!!!
    > Success rate is 100 percent (5/5), round-trip min/avg/max = 12/48/196 ms

    ale tak moze byc zawsze
    :(
    raz lepiej raz gorzej
    a jak cos w tej chwili na onecie sie działo?
    są tutaj uzytkownicy exatela?
    niedługo będe brał od nich łącze i chciałbym poznać ich opinie

    --
    pozdros
    icek

  • 17. Data: 2005-08-10 09:54:12
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <ddcank$jst$1@atlantis.news.tpi.pl> icek napisał(a):

    > są tutaj uzytkownicy exatela?
    > niedługo będe brał od nich łącze i chciałbym poznać ich opinie

    Warto, mają dosyść stabliną sieć. Jedynym mankamentem jest brak całodobowego
    nadzoru przez bardziej wyspecjalizowany personel techniczny. Jak czasami
    trzeba zablokować jakiegoś flood-a lecącego ze świata to może to trwać nawet
    9 godzin (sic !).

    --
    Freedom violation: http://en1.policejnistat.cz/ , http://www.freetekno.org/

  • 18. Data: 2005-08-10 11:06:37
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Tomasz Paszkowski wrote:

    > Jak czasami
    > trzeba zablokować jakiegoś flood-a lecącego ze świata to może to trwać nawet
    > 9 godzin (sic !).

    Żartujesz prawda? Bo jeśli mówisz serio, to jest to hm... _bardzo_ _znacząca_
    niedogodność.

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 19. Data: 2005-08-10 11:18:31
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <ddcn26$ith$1@opal.futuro.pl> Tomasz Śląski napisał(a):

    > Żartujesz prawda? Bo jeśli mówisz serio, to jest to hm... _bardzo_ _znacząca_
    > niedogodność.

    Dla mnie nie, ja wyłączam po prostu takie łącze na 9 godzin ;)

    --
    Freedom violation: http://en1.policejnistat.cz/ , http://www.freetekno.org/

  • 20. Data: 2005-08-10 11:22:55
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <ddco62$s8u$1@news.task.gda.pl> Maciej Przyboś napisał(a):

    > A czy w TPSIE nie bylo niedawno podobnie ?

    w TP w tej chwili działa to dosyć sprawnie.

    --
    Freedom violation: http://en1.policejnistat.cz/ , http://www.freetekno.org/