  • Data: 2019-05-03 17:21:37
    Temat: Re: Eagle PCB - jak usunąć prostokąt?
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx> szukaj wiadomości tego autora

    > Inaczej, czyli nie to samo, na  jednym próbuje firma zarobić drugi robi
    > grupa zapaleńców.

    Czyli tutaj Cię boli. Że ktoś sprzedaje swój soft a powinien dać go za
    darmo..

    > Wg mnie kolosalna, nie mam ograniczeń płytki, liczby otworów itp.

    Zapłać licencję to nie będziesz miał ograniczeń. Po co mieszać z błotem.
    A jeżeli nie chcesz płacić to nadal nie oznacza że jedno jest lepsze od
    drugiego.

    > No i co chcesz udowodnić? uzywałem kiedyś protela 98, kobyła z masą
    > rzeczy dla mnie zbędnych, kicad jest lekki szybko chodzi i jest w miarę
    > dobra dokumentacja do niego.
    > Każdy używa co chce, wg mnie ma on mniej braków od eagle, który był
    > wcześniej i z racji tego jest bardziej popularny, ale jak widać potrafi
    > sprawić problemy które w kicadzie rozwiązuję z palca.

    Nic nie próbuję udowodnić. Zastanawiałem się tylko dlaczego Eagle to
    takie "dno i metr mułu" w porównaniu do kicada bo nie widzę.

    > Dopasowałem się do Ciebie :)

    Jak rozumiem uraziło słowo "podniecać". Proszę czytać w znaczeniu
    ekscytować.

    Adam