  • Data: 2019-01-10 18:00:07
    Temat: Re: Ech te AMOLEDY
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Uważasz że normalny człowiek powinien mieć szacunek dla ludzi
    > popełniających błędy ortograficzne?

    TAK!!! Dla wszystkich ludzi. ten który wynalazł koło nie potrafił pisać
    i czytać. ten który pierwszy stworzył brąz też chyba nie. Ja nie jestem
    wzorem do naśladowania w ortografii, ale o telefonach coś wiem, mam
    zdrowe nerki na przeszczep itp. Jeśli już mówimy o jakimś braku
    szacunku, to ja najbardziej piętnuję lenistwo z brakiem nadziei na
    poprawę. A podczas odpowiadania na Wasze posty, podczas cytowania
    podkreślenia czerwonym wężykiem są częstsze niż w moich fragmentach. A u
    Was ortograficznych ekstremistów jest to skutek lenistwa.
    Dajmy sobie spokój. Ja postaram się pisać poprawniej, a Wy róbcie co
    chcecie.
    ToMasz