  • 171. Data: 2012-02-05 18:04:32
    Temat: Re: Efekty debilnego protestu kierowców
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-01-30 18:58, to pisze:
    > begin maciej

    > To jest głupi ustrój gospodarczy, chyba, że lubisz żyć wśród stada
    > wkurwionych meneli.

    na PMS jest liberalizm?

    w każdym razie w Nowej Zelandii liberalizmu jest sporo a meneli chyba mało.

  • 172. Data: 2012-02-05 19:04:44
    Od: to <t...@i...pl>

    begin nazgul

    > na PMS jest liberalizm?
    >
    > w każdym razie w Nowej Zelandii liberalizmu jest sporo a meneli chyba
    > mało.

    Skrajnego liberalizmu tam na pewno nie ma, a o tym dyskutujemy.

  • 173. Data: 2012-02-05 19:28:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "nazgul" <x...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > ok wiec ileś ludzi by płakało wiec w imię tego ograbiamy (państwo z którym
    > nie do końca się utożsamiam) wszystkich.
    >
    > jeżeli słowo ograbia ci nie pasuje to policz wysokość minimalnych składek
    > na ZUS przez dajmy na to 40lat ile tego będzie gdybyś to wrzucał do
    > skarpety?

    Liczysz z finansowaniem z tej kasy emerytury Twojego
    dziadka+babci+mamy+taty, czy bez?

  • 174. Data: 2012-02-05 20:35:17
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-02-05 19:04, to pisze:
    > begin nazgul
    >

    > Skrajnego liberalizmu tam na pewno nie ma, a o tym dyskutujemy.

    a co to znaczy skrajny?
    jak jest 3 razy bardziej niż u nas to już? ;-)

    taki przykład:
    w nowej zelandii rolnicy protestowali przeciwko dopłatom dla rolników
    które rząd bohatersko chciał otrzymać.

    liberalizm to wolność z poszanowaniem cudzej wolności
    jak można w takim wypadku nie być liberałem?

  • 175. Data: 2012-02-05 20:37:15
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    > Liczysz z finansowaniem z tej kasy emerytury Twojego
    > dziadka+babci+mamy+taty, czy bez?

    oczywiście
    obecnie jest waloryzacja kwotowa, która właśnie prowadzi do zrównania
    wszystkich emerytur.
    a ja swoją matkę i tak sponsoruję z własnej kasy.

  • 176. Data: 2012-02-06 08:11:55
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > Liczysz z finansowaniem z tej kasy emerytury Twojego
    > dziadka+babci+mamy+taty, czy bez?
    ok to kto pierwszy ukradł kasę
    OIDP to w latach 90tych ZUS miał jeszcze nadwyżkę środków.

    ale do rzeczy.
    jasne jest że emerytury nalezy wypłacać i np. JKM jest jak najbardziej za
    tym
    łacznie z ubekami, TW i aparatczykami
    bo prawo nie działa wstecz wiec straszenie ze korwiniści komuś coś zabiora
    jest smieszne.

    ale... dlaczego ZUS ma byc osobnym funduszem?
    czemu nie finansować go z budżetu?
    dlaczego ma być wysoki próg wejścia w biznes (sztywna minimalna stawka ZUS -
    ładnych pare stówek)?
    -stare emerytury płacimy z budzetu - masz pesel masz kasę (redukcja kosztów
    zarządzania)
    nowe emerytury - se uskładaj.
    w perspektywie 20-30 lat (tyle mineło od reformy ustrojowej)
    składka na ZUS powinna zniknąc.

  • 177. Data: 2012-02-06 15:51:39
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 29/01/2012 09:34, Kudłaty Konservateesta wrote:

    > Masz przerośnięte ego i nie czytasz pręga. Chodzi o tego delikwenta:
    >
    > ,''`. Bartosz Fenski | mailto:f...@d...org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
    > : :' : 32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland
    > `. `' phone:+48602383548 | proud Debian maintainer and user
    > `- http://fenski.pl | xmpp:f...@j...org | rlu:172001

    Dobrze że numeru buta nie podał.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 178. Data: 2012-02-06 18:43:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > oczywiście

    No to obstawiam, że niewiele by zostało, bo zazwyczaj składka na ZUS i tak
    jest niższa niż łączne emerytury rodziny.
    Chyba że ktoś sierotą szybko został.

  • 179. Data: 2012-02-06 18:45:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PM" <x...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ok to kto pierwszy ukradł kasę

    Komuna, dawno temu.
    Ruskie dostały ją na zbrojenia.

> [...]
    > kosztów zarządzania)
    > nowe emerytury - se uskładaj.
    > w perspektywie 20-30 lat (tyle mineło od reformy ustrojowej)

    I czemu nie zniknęła?
    Bo naród tak nie chce.
    No chyba, że chodzi o to, że demokracja też powinna zniknąć, bo Korwin wie
    lepiej.

  • 180. Data: 2012-02-06 20:19:43
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-02-06 18:45, Cavallino pisze:

    > Komuna, dawno temu.
    > Ruskie dostały ją na zbrojenia.

    bajeczki... i to nawet nie śmieszne.

    > I czemu nie zniknęła?
    > Bo naród tak nie chce.
    > No chyba, że chodzi o to, że demokracja też powinna zniknąć, bo Korwin
    > wie lepiej.

    widzisz, w tym akapicie odpowiedziałeś sam sobie czy to czego chce
    naród, (czy raczej obywatele państwa) to jest zawsze optymalne i dobre.