  • 191. Data: 2012-02-08 17:47:03
    Temat: Re: Efekty debilnego protestu kierowców
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Oczywiście.

    Demokracja na głupocie stoi

    > Ale o co konkretnie pytasz?

    Czy myślałeś nad wygłaszanym przez siebie twierdzeniem

  • 192. Data: 2012-02-08 18:01:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Demokracja na głupocie stoi

    Poniekąd tak, ale nie bardzo jest inne wyjście.
    Masz się za mądrzejszego i chciałbyś sam decydować co jest dobre dla
    wszystkich innych, czy o co Ci chodzi?
    Bo takich co to się tak uważali już trochę było i historia raczej nie
    potwierdza, że systemy polityczne w których takowi mogli decydować
    jednoosobowo na dłuższą metę były lepsze.

    > Czy myślałeś nad wygłaszanym przez siebie twierdzeniem

    Za trudne pytanie widać zadałem, więc je doprecyzuję - o które twierdzenie
    Ci chodzi?
    Jeśli o to zdanie z początku cytatu, to odpowiedź dałem w poprzednim
    akapicie.

  • 193. Data: 2012-02-08 19:08:06
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Poniekąd tak, ale nie bardzo jest inne wyjście.
    > Masz się za mądrzejszego i chciałbyś sam decydować co jest dobre dla
    > wszystkich innych, czy o co Ci chodzi?

    O to, że twoje twierdzenie durne jest.

    > Bo takich co to się tak uważali już trochę było i historia raczej nie
    > potwierdza, że systemy polityczne w których takowi mogli decydować
    > jednoosobowo na dłuższą metę były lepsze.

    No tak, p..ć od rzeczy to Ty umiesz

  • 194. Data: 2012-02-08 22:50:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>

    > O to, że twoje twierdzenie durne jest.

    Bo ponieważ?
    Nie wszystko co jest zbyt skomplikowane, żebyś zdołał to pojąć, jest akurat
    durne.

    > No tak, p..ć od rzeczy to Ty umiesz

    Albo trochę merytoryki, albo do wora - wybór nalezy do Ciebie.
    PLONK WARNING

  • 195. Data: 2012-02-09 06:39:16
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Bo ponieważ?

    Bo ponieważ z d.py wzięte a nie z głowy

    > Nie wszystko co jest zbyt skomplikowane, żebyś zdołał to pojąć, jest
    > akurat durne.

    No właśnie piszę, że widać za skomplikowane dla Ciebie to, co sam napisałeś.

    > Albo trochę merytoryki, albo do wora - wybór nalezy do Ciebie.
    > PLONK WARNING

    SPIIERD...J W PODSKOKACH

  • 196. Data: 2012-02-09 17:26:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > SPIIERD...J W PODSKOKACH

    PLONK

  • 197. Data: 2012-02-09 22:40:13
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-02-07 22:27, Cavallino pisze:

    > Gdybyś o nim wiedział, to byś zrozumiał o co biega.

    czyli niegodny jestem żebyś wyjawił co autor miał na myśli?

    > Tak to niestety się wynaturzyło, obawiam się, że nie tylko u nas.

    i co godzisz się z tym? i dalej będziesz miałczał ze nic się nie da
    że ci co mówią ze się da to oszołomy?

    > Na emeryturę idzie niewiele procent...

    nieswiadomie uchwyciłeś sedno sprawy ;-)

    , więc nie wsadzaj wszystkie do
    > jednego worka.

    niewiele hmmm
    jak twoja firma ma zysk 0 to ile idzie na emeryturę a ile na ZUS vel.
    emeryturę?

    > Nie godzę się z wieloma rzeczami, ale zdaję sobie sprawę, że nie mam na
    > nie wpływu.

    zabawne
    to nie trzeba było tak od razu?
    ale pocieszę cię
    masz wpływ, nie siej propagandy marazmu i niemocy.

  • 198. Data: 2012-02-09 22:55:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > i co godzisz się z tym?

    Z demokracją?
    I owszem.
    Nie widzę lepszej alternatywy.

    >i dalej będziesz miałczał ze nic się nie da
    > że ci co mówią ze się da to oszołomy?

    Jeśli tylko mówią - to oszołomy.

    > niewiele hmmm
    > jak twoja firma ma zysk 0 to ile idzie na emeryturę a ile na ZUS vel.
    > emeryturę?

    Jak moja firma ma zysk, to ZUS nic nie dostaje.
    Sam nie chciał, to nie dostaje.

    > zabawne
    > to nie trzeba było tak od razu?
    > ale pocieszę cię
    > masz wpływ,

    Koszty alternatywne są (albo mogłyby być) jeszcze większe, więc nie bardzo
    mam.