  • 81. Data: 2012-01-29 13:16:36
    Temat: Re: Efekty debilnego protestu kierowców
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Jan 2012 10:40:27 +0100, szufla napisał(a):
    > Hehe, no to fajnych masz idoli. Gratulacje.
    > On podczas swojej calej prezydentury mial kiedykolwiek mniej niz 2 promile
    > ?:)

    O tym ze byl najlepszym swiadczy wynik wyborczy w drugiej kadencji :-)

    J.

  • 82. Data: 2012-01-29 13:20:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Za dużo do stracenia mieliby emeryci - nie wszyscy doczekali sie
    > potomstwa ale wszyscy uczciwie płacili składki i emerytura się im
    > należy.

    Ale w takiej wysokości, w jakiej sobie wypracowali i odłożyli.
    Ile mógł sobie wypracować SB-ek, zatrudniony np. w 1970 roku, któremu po 20
    latach firmę zlikwidowali?

  • 83. Data: 2012-01-29 13:27:42
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 29-01-2012 06:56, złoty pisze:
    > ...te same? A kto ci takich bajek naopowiadal?

    Oświeć mnie.

    --
    Paweł

  • 84. Data: 2012-01-29 13:29:02
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Sun, 29 Jan 2012 10:40:27 +0100, szufla wrote:

    > Hehe, no to fajnych masz idoli. Gratulacje.
    > On podczas swojej calej prezydentury mial kiedykolwiek mniej niz 2 promile
    > ?:)

    No i to była jego podstawowa zaleta jako prezydenta :)

    Problemem dla gospodarki jest to jak rządzący zaczynają się zajmować
    gospodarką. Problemem dla obywateli jest to jak rządzący zajmują się dobrem
    obywateli itd...

    Dlatego jak prezydent zajmowałby się chlaniem (ew. polowaniem na
    przepiórki), a rząd np. katastrofą Smoleńską, IPN-em i tym podobnymi
    zagadnieniami, to zapewniam że każdemu z nas szybko by się poprawiło :)

  • 85. Data: 2012-01-29 13:30:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 28 Jan 2012 23:13:54 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Paradoksalnie postkomuniści wcale sobie tak bardzo źle z rzadzeniem
    > nie radzili. Przypomnij to sobie...

    Przypominam sobie ... i zle sobie radzili. Komuchy nie potrafia rzadzic w
    kapitalizmie - zadnego systemowego myslenia, ciagle mysla nakazowo.
    No i po 4 latach ich rzadow spoleczenstwo nie chcialo wiecej na nich
    glosowac ... dopoki sie nie okazywalo ze inni wcale nie sa lepsi :-)

    J.

  • 86. Data: 2012-01-29 13:30:57
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Trzeba by najpierw wystąpić z UE, jak rozumiem, jest to część Twojego
    > chytrego planu?

    Predzej czy pozniej to nastapi, wiec moze warto pomyslec :)

    sz.

  • 87. Data: 2012-01-29 13:33:00
    Od: to <t...@i...pl>

    begin szufla

    > Predzej czy pozniej to nastapi, wiec moze warto pomyslec :)

    Chyba raczej później. :>

  • 88. Data: 2012-01-29 13:57:26
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-29 13:30, J.F. pisze:

    > Przypominam sobie ... i zle sobie radzili.

    Źle? W zasadzie podobnie jak inni.

    > Komuchy nie potrafia rzadzic w
    > kapitalizmie - zadnego systemowego myslenia, ciagle mysla nakazowo.

    Doskonale wiesz, że to nieprawda, a hasełko jak najbardziej
    populistyczne.

    > No i po 4 latach ich rzadow spoleczenstwo nie chcialo wiecej na nich
    > glosowac ...

    Wiesz dlaczego nie chciało na nich głosować? Ano dlatego, że nie
    realizowali "swojego" programu wyborczego, a wręcz działanie
    przeciwne do deklarowanych wcześniej działań. Tego się nie
    wybacza. Zmarnowali swoją szansę i jak widać długą będą musieli
    drogę odbyć, by otrzymać poparcie podobne do tego, które mieli
    przed wyborami. Do tego nie wiem czy jest to możliwe.

    > dopoki sie nie okazywalo ze inni wcale nie sa lepsi :-)

    Wiesz, SLD zawiodło swoich wyborców i słono za to zapłaciło.
    W tej materii paradoksalnie PiS działa dużo lepiej.

  • 89. Data: 2012-01-29 14:13:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Sunday, January 29, 2012, 1:30:44 PM, you wrote:

    > Przypominam sobie ... i zle sobie radzili.

    Ale Ty chyba masz problem ze zrozumieniem słowa pisanego. Ja nie
    pisze, że radzili sobie dobrze. Piszę, że nie bylo tak bardzo źle.

    Ano właśnie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 90. Data: 2012-01-29 15:18:42
    Od: to <t...@i...pl>

    begin J.F.

> [...]
    > i po 4 latach ich rzadow spoleczenstwo nie chcialo wiecej na nich
    > glosowac ... dopoki sie nie okazywalo ze inni wcale nie sa lepsi :-)

    Przecież to był najbardziej prawicowy rząd, obniżył drastycznie CIT,
    robił dobrze kościołowi, wysłał żołnierzy do Iraku...