  • 161. Data: 2012-04-26 21:17:47
    Temat: Re: Elektroda jeszcze raz !
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 21 Apr 2012, MKi wrote:

    > Nie znacie się.
    > Proszę używać terminów "majuskuła" ew. "wersaliki".

    I co, powiesz "pisze się wersalikiem"?
    Powiedziałbym, że nieporęcznie brzmi ;)

    > Ciekawe, czy ktoś jeszcze pamięta tę zanikającą
    > terminologię (inne trudne słowa: kapitaliki, antykwa...)

    Może by się i znalazł, ale kontekst inny (ten o którym
    mowa wyżej dotyczy również pisma ręcznego).

    pzdr, Gotfryd

  • 162. Data: 2012-04-27 11:08:00
    Temat: Re: [MSPANC] Elektroda jeszcze raz !
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Michoo wrote:

    > Hmm, a ja na odwrót - używam EAGLEa i AVR/ARM/etc znam. Może
    > znajdziemy jeszcze kogoś z wiedzą z norm medycznych i założymy
    > spółkę? O ile tylko firma będzie chciała zapłacić wystarczająco na 3
    > fachowców ;)

    i zapłacą 1500 na trzech :p

    --
    Włodek

  • 163. Data: 2012-04-27 11:13:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Włodzimierz,

    Friday, April 27, 2012, 11:08:00 AM, you wrote:

    > i zapłacą 1500 na trzech :p

    Akurat normy medyczne dotyczące bezpieczeństwa w elektronice mam pod
    ręką. Czyli 1500 na dwóch ;)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 164. Data: 2012-04-27 15:15:02
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 26 Apr 2012 11:30:37 +0200,
    Marek Borowski <m...@...borowski.com> screamed:

    > Czemu mieszasz dwie rozne kwestie ? Brak polskich znakow jest
    > nieoficjalnym standartem, ortografia stokrotki na razie nie.

    Odwrotnie.
    Brak półśkich liter jest nieoficjalnym standardem.
    Ortografia stokrotki jest nieoficjalnym standartem.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:233B ]
    [ 15:14:11 user up 13151 days, 3:09, 1 user, load average: 0.01, 0.04, 0.45 ]

    I've stopped drinking, but only while I'm asleep. -- George Best

  • 165. Data: 2012-04-27 18:12:29
    Od: sumar <s...@o...eu>

    sundayman:

    > I - jakoś w 100% przypadków spotkałem się z PODZIĘKOWANIEM a nie odpowiedzią w
    > rodzaju
    > "czego się stary dziadu przypieprzasz ???"

    Nie cytuję wszystkich przypadków, ale widzę, że robisz to konsekwentnie
    i na pewno jest to przemyślane działanie, a nie błędność. Wstawiasz
    spacje przed pytajnikami. Tak się nie robi.

  • 166. Data: 2012-04-28 17:30:34
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "Marek Borowski" napisał:

    > Co innego napisac formalne pismo adresowane dla potencjalnie wszystkich
    > (wiec mogacych miec problem z czytaniem bez pl znakow) a co innego luzna
    > dyskusja z ludzmi z branzy.

    Jeśli ktoś pismo oficjalne starannie, a w tzw. luźnej dyskusji nie, to
    wystawia sobie świadectwo o braku zakorzenionych podstaw kultury bycia. To
    objaw słomy wyłażącej z butów. Ciekawe jak czuja się lekceważeni przez
    Ciebie respondenci?

    Remek

  • 167. Data: 2012-04-28 17:33:20
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Bronisława
    > Czemu mieszasz dwie rozne kwestie ? Brak polskich znakow jest
    > nieoficjalnym standartem

    Standardem jeśli już. A spacja przed znakiem przestankowym też? To po prostu
    nieuctwo i tyle.

    Remek

  • 168. Data: 2012-04-28 18:28:52
    Od: Marek Borowski <m...@...borowski.com>

    On 28-04-2012 17:30, Remek wrote:

    > Jeśli ktoś pismo oficjalne starannie, a w tzw. luźnej dyskusji nie, to
    > wystawia sobie świadectwo o braku zakorzenionych podstaw kultury bycia. To
    Kultura jest tzn. zbior norm ustalonych przez ludzi, nie jest to zbior
    niezmienny, dla jednego polskie znaki sa podstawa kultury dla innego
    zupelnie nie. Nie masz monopolu w tym wzgledzie, sorry.

    > objaw słomy wyłażącej z butów. Ciekawe jak czuja się lekceważeni przez
    > Ciebie respondenci?

    Czy ja wyslam posty bezposrednio do Ciebie ? Nie masz obowiazku ich
    czytania, feel free. Moze poudzielaj sie na elektrodzie jak na wolnych
    newsach masz problem.

    Pozdr

    Marek

  • 169. Data: 2012-04-28 18:29:53
    Od: Marek Borowski <m...@...borowski.com>

    On 28-04-2012 17:33, Remek wrote:

    > Bronisława
    >
    > Standardem jeśli już. A spacja przed znakiem przestankowym też?
    > To po prostu
    > nieuctwo i tyle.

    Jak bys mi wytknal bledy w rownaniu to bym sie zmartwil, a tak twoja
    opinie mam tam gdzie cala reszte polonistow.

    Pozdr

    Marek

  • 170. Data: 2012-04-28 18:31:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marek,

    Saturday, April 28, 2012, 6:29:53 PM, you wrote:

    [...]

    > Jak bys mi wytknal bledy w rownaniu to bym sie zmartwil, a tak twoja
    > opinie mam tam gdzie cala reszte polonistow.

    Skoro tak, to żegnam.

    *PLONK!*

    --
    Best regards,