    From: q...@t...no1 (Queequeg)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Elektrotechnika prądów słabych (1918 r.)
    Date: Tue, 7 Jul 2020 13:47:07 +0000 (UTC)

    heby <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie "każdy". Obecnie "alternatywne" teorie dotyczące znikania statków za
    > horyzontem polegają albo na ignorowaniu tego faktu (arabskie uczelnie
    > teologiczne), albo na wymyślanu własnej fizyki ("kompresja światła" albo
    > "iluzja oka" czy "układ soczewek" płaskoziemców).

    Ja rozpatruję to w kwestii wiary, nie nauki. Tak samo zresztą reagują
    płaskoziemcy i inni spiskowcy, jak im się tę ich wiarę próbuje podważać
    nauką.

    > Ten pochód debili trwa do dzisiaj, może został zredukowany przez
    > powszechne kształcenie, ale podnosi głowę. Skoro dzisiaj debile potrafią
    > zakrzyczeć naukowców w mediach to co miało miejsce setki lat temu?

    Różnica jest taka, że dziś każdy debil ma prawo głosu, możliwość
    publikowania swoich rewelacji, zrzeszania się ponad podziałami
    geograficznymi. Kiedyś jednak było inaczej.

    --
    Ulicami miasta uciecha w popłochu starsza kobieta, a za nią biegnie
    mężczyzna i bije ją