  • Data: 2018-02-22 13:22:14
    Temat: Re: Elektryfikacji cd
    Od: LEPEK <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.02.2018 o 11:54, RadoslawF pisze:

    > Nie o lobbingu pisałem a o zwyczajowej dziesięcinie dla urzędasa
    > za pozytywnie rozegrany przetarg. Z czegoś potem trzeba na tę
    > dziesięcinę odłożyć.

    Widzisz cudzysłów? Tak, chodzi o łapówki. O korzyści za wybór
    konkretnego rozwiązania.

    > Tyle ze nie ma pewności że zostanie wykonane dobrze.

    Tak. Nie ma. Tak samo, jak nie ma, że zostanie wykonane źle. Po prostu
    to, że kradli cement w latach osiemdziesiątych nie oznacza, że teraz źle
    / dobrze wybudują EJ. To nie ma wpływu.

    > Wygodną postawę to zaprezentowałeś sam tekstem "są tacy którzy uważają,
    > że ryzyko jest na tyle znikome, a potencjalne korzyści na tyle duże,
    > że są w stanie podjąć taką decyzję.".
    > Zapominając o tym że większość łącznie z decydentami myśli dokładnie
    > odwrotnie.

    To nie 'wygodna postawa' tylko dokładnie to, co chciałem przekazać. I z
    tego, co znajduję, to jednak większość Polaków jest za budową.

    > Chcesz mnie przekonać?
    > Załóż partię, obiecaj tani i czysty prąd z elektrowni atomowych
    > a po wygranych wyborach je buduj. jak się uda to uwierzę ze ludzie
    > właśnie tak chcą i że się da.  :-)

    Jeśli to jest warunek przekonania cię do sensu budowy EJ (że ja mam
    wygrać wybory, etc.), to ja nie widzę tu żadnej logiki. O przekonaniu do
    czegoś takiego powinny decydować wiedza i argumenty.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm