  • Data: 2018-02-23 03:37:46
    Temat: Re: Elektryfikacji cd
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-02-22 o 13:22, LEPEK pisze:

    > Widzisz cudzysłów? Tak, chodzi o łapówki. O korzyści za wybór
    > konkretnego rozwiązania.

    W twoim tekście nie widzę.
    Cudzysłów wygląda tak "teskt".

    > Tak. Nie ma. Tak samo, jak nie ma, że zostanie wykonane źle. Po prostu
    > to, że kradli cement w latach osiemdziesiątych nie oznacza, że teraz źle
    > / dobrze wybudują EJ. To nie ma wpływu.

    Nie chodziło o rozkradanie cementu ale o stosowanie cementu innej
    jakości niż w projekcie. Nie doczytałeś czy nie widzisz różnicy?

    > To nie 'wygodna postawa' tylko dokładnie to, co chciałem przekazać. I z
    > tego, co znajduję, to jednak większość Polaków jest za budową.

    Chcesz to udowodnić?

    > Jeśli to jest warunek przekonania cię do sensu budowy EJ (że ja mam
    > wygrać wybory, etc.), to ja nie widzę tu żadnej logiki. O przekonaniu do
    > czegoś takiego powinny decydować wiedza i argumenty.

    Argumentów nie masz, wiedzy też jeszcze nie zaprezentowałeś, masz
    tylko swoje przekonanie że się da i że ludzie będą mieli takie
    same zdanie jak ty.