eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[Elektryki] Rozładowało mi się Twizy › Re: [Elektryki] Rozładowało mi się Twizy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.bpf224.neoplus
    .adsl.tpnet.pl!not-for-mail
    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [Elektryki] Rozładowało mi się Twizy
    Date: Sun, 19 Jan 2020 18:44:06 +0100
    Organization: private
    Message-ID: <9170343763$20200119184407@squadack.com>
    References: <qvv4n2$rak$1@news.icm.edu.pl>
    <rkfazkrd1ebp$.1ub03sajcqah7$.dlg@40tude.net>
    <20200118175202.4102bdcf@mateusz>
    <l1n6g99o33nl.191o2lwgvfmom$.dlg@40tude.net>
    <20200119001147.55001edb@mateusz>
    <193nsrin8b3v9.14kdn1we8zyvo$.dlg@40tude.net>
    <20200119114023.4e3766ff@mateusz>
    <5e245051$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <8288186223$20200119175049@squadack.com>
    <5e2492e7$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: bpf224.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="squadack";
    posting-host="bpf224.neoplus.adsl.tpnet.pl:83.29.47.224";
    logging-data="8311"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    X-Priority: 3 (Normal)
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Antivirus: AVG (VPS 200118-4, 2020-01-18), Outbound message
    In-Reply-To: <5e2492e7$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
    X-Comment-To: cef
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2670298
    [ ukryj nagłówki ]

    Hello cef,

    Sunday, January 19, 2020, 6:33:29 PM, you wrote:

    >>>>> A co zlego w pelnym baku ? :-)
    >>>> Pełny bak to większe spalanie, czyli wyższy koszt za kilometr.
    >>> Potrafisz wyliczyć zaoszczędzone kwoty i porównać z ryzykiem
    >>> związanym z jazdą z minimalną ilością paliwa w baku?
    >>> (możliwość zassania czy spalania syfu ze zbiornika (pomijam zużycie),
    >>> wilgoć w paliwie itp)
    >> Nie ma problemu zasysana syfu. W samochodach nie stosuje się
    >> pływających smoków. Paliwo jest zasysane z dna zbiornika, filtrowane i
    >> przekazywane do silnika.
    > Jak jest mało paliwa, to jak byś nie zasysał zawsze będzie wiecej syfu.

    W jaki sposób? Jaki syf po namoknięciu jest lżejszy od paliwa?

    > Kwestia tylko jaki jest układ filtrujący przed pompą paliwa.

    Nie ma. Jest tylko siateczka chroniąca przed grubymi
    zanieczyszczeniami. I wystarczy.

    > Podciśnienie w zbiorniku to jest teoretyczne.

    To napraw, żeby było praktycznie - szkoda opary wypuszczać w
    atmosferę.

    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: