  • Data: 2018-11-03 20:31:13
    Temat: Re: Elektryki gorsze czy lepsze dla środowiska
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 03 Nov 2018 20:10:25 +0100, Shrek wrote:
    > Nie gaz. Jak instalacja IV generacji, to ma własny sterownik.

    To już całkiem po chińsku teraz do mnie rozmawiasz.

    > Ile lat ma ta instalacja?

    Instalacja ma tyle lat co samochód (bo fabryczna), czyli 18. Silnik 1.7 z
    pojedynczym wtryskiem (??? 21214). Jutro z ciekawości obejrzę dokładniej
    moduł gazowy w poszukiwaniu jakiegoś złącza, ale mam wątpliwości bo
    raczej bym je zauważył. No ale nigdy tego specyficznie nie szukałem, więc
    wszystko możliwe.

    Mateusz