  • Data: 2018-11-29 17:59:48
    Temat: Re: Elektryki gorsze czy lepsze dla środowiska
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    e-ocieplenie-a-

    > A ja słyszałem że naukowcy twierdzą, że srające psy ustawiają się
    > wzdłuż linii pola elektromagnetycznego. Nie - nie żartuję.

    Spoko, ja nie słyszałem ale w sumie czemu nie skoro ptaki sobie radza...
    Rozumiem, ze sugerujesz, ze wszystkie te np audycje radiowe ktore o tym
    mowiły to przykłady pseudonauki a ludzie wygłaszajacy te teorie to
    szarlatani?

    > Oczywiście. Też słyszałem. Podobne historie były w czasie na
    > przykład IIWŚ.

    Mozesz rozwinac temat?

    > https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/ef/
    Zmierzone_tempera
    > tury_globalne2.png

    No i?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę