    From: io <i...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Elektrykiem 4x4 po bulki
    Date: Wed, 7 Feb 2024 15:49:13 +0100
    <qmnps34ko9u8$.1mwr1j0wye45a.dlg@40tude.net> <xxxhasmd4cy5$.dlg@myjk.org>
    <u0j6jydha0ml.15d3uz9vcvvsu$.dlg@40tude.net> <qbkb6n4bmfcr$.dlg@myjk.org>
    <c...@4...net> <jixnn3u019lv$.dlg@myjk.org>
    <1edm71vwwm551.ccwv6b4y0uec$.dlg@40tude.net>
    <1424vwfs9n54d$.dlg@myjk.org>
    <4fspw0jfbjow$.1bgx12bgu2drm$.dlg@40tude.net> <4...@m...org>
    <vchwu2xw9ujq$.y1h6jktc0a3e.dlg@40tude.net> <3pbbn8awxelk$.dlg@myjk.org>
    <jzjggq78cnu4.h00i7bdd5nzw$.dlg@40tude.net> <ndwkalwda8aa$.dlg@myjk.org>
    <g...@4...net> <1...@m...org>
    <upt3nh$i3u$1$niusy.pl@news.chmurka.net> <1...@m...org>
    <upvp81$lls$2$niusy.pl@news.chmurka.net> <1...@m...org>

    W dniu 07.02.2024 o 14:15, Myjk pisze:
    > Wed, 7 Feb 2024 12:23:37 +0100, io
    >
    >> Pieprzysz bzdury.
    >
    > Tylko dlatego że mam inne zdanie?
    > Chyba ci się coś pozajączkowało.

    Po prostu dlatego, że pieprzysz. Jakbyś nie pieprzył to byś nie pieprzył
    a tak to pieprzysz.

    > Pieprzysz bzdury. Oczywiście że przyśpieszają.

    Instalacja marnuje mój czas ponieważ ja wcale jej nie potrzebuję. Tym
    bardziej nie potrzebuję instalacji przy każdej innej ładowarce.
    Następnie marnuje mój czas przy aktywacji tych aplikacji. I jeszcze
    podczas każdego ładowania.

    > Trzeba. RAZ.

    Czyli jak wyżej.

    > Oczywiście że wnosi, pomijając aspekty technicze,
    > daje np. informacje zwrotne o zajętości,

    Uruchomienie ładowania nie wystarczy?

    > ilości
    > pobranej energii etc.

    Wyświetlacz na słupku nie wystarczy?

    > Trzeba. RAZ.

    No właśnie nie raz, jak wyżej. Czyli uciążliwość a nie udogodnienie.

    > Trzeba. RAZ. Hint: NFC.

    No właśnie nie raz, jak wyżej. Żeby zapłacić kartą wystarczy jej użyć.
    Po to te karty są.

    > Rozumiem, że korzystasz z budek telefonicznych
    > żeby cię nie śledzili...

    Śledzenie użytkowników telefonów jest oczywiście złe, ale nie tak złe
    jak śledzenie użytkowników aplikacji. Przede wszystkim, to nie są dane
    lokalizacyjne tylko umożliwiające zlokalizowanie. Dane te, przynajmniej
    na razie, nie są udostępniane sprzedawcom, więc z poszanowaniem prywatności.

    Natomiast aplikacje wykorzystują dane lokalizacyjne w sposób
    potencjalnie nieograniczony z zasady przekazując je tam, gdzie
    użytkownik nie ma nad nimi żadnej kontroli.

    > W przeciwnym razie nie
    > musisz mieć aplikacji do ładowania elektryka
    > żeby być śledzonym.

    Jak wyżej, dwa zupełnie odmienne mechanizmy.

    > Zastanawiam się jakim cudem, z takim podejściem,
    > się tutaj znalazłeś.

    Normalnie, przyszedłem.

    > Jakbym miał mieć tylko takie
    > problemy jak tutaj przedstawiasz, to bym był wyjątkowo
    > szczęśliwym człowiekiem.

    No i właśnie o to chodzi by takich nie mieć bo tylko takie są, ale na
    każdej ładowarce.

    > Żeby się rozliczać gotówką to trzeba odwiedzać bankomat,
    > trzeba każdorazowo liczyć pieniądze albo musi to robić
    > kasjer, trzeba brać rachunki aby mieć historię wydatków,
    > no i trzeba każdorazowo myć ręce, bo pieniądze to jedne
    > z brudniejszych rzeczy, im niższy nominał tym bardziej
    > brudne, bo operują nimi największe lumpy.

    No i te największe lumpy najmniejsze problemy mają z płatnościami bo nie
    muszą instalować aplikacji ilekroć chcą coś kupić. Tak po prostu.

    > Aktualnie jedyni którzy się posługują gotówką, to albo
    > skrajne dinozaury (babcie i dziadki co nie potrafią
    > smarkfona obsłużyć i to rozumiem)

    Nie zrozumiałeś co się do Ciebie pisze. Nigdzie nie było o gotówce. Ani
    JF ani ja o tym nie pisaliśmy tylko Ty radośnie p...sz o tym.

    > albo przestępcy
    > (czy też bardziej miękko, ci co "nie potrafią"
    > paragonu/faktury wystawić).

    Się nie umiesz zapytać o fakturę sprzedawcy? Dzień Wolności Podatkowej
    wypadający w okolicach połowy roku i twoja postawa wskazują, że chcesz
    płacić 50% podatki, ale to nie znaczy, że wszyscy tego chcemy i jesteśmy
    dumni z tego, że nas śledzą.