  • Data: 2018-08-17 12:57:12
    Temat: Re: Elementy pasywne - gdzie kupować?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-17 o 11:31, s...@g...com pisze:
    > Napisałeś, że:
    >
    > 1. Chińczyki podobno produkują samochody elektryczne na potęgę
    > 2. Tę najlepszą ceramikę (uzyskanie maksymalnych pojemności/napięć przy
    > minimalnej objętości) robi podobno tylko jedna fabryka w Japonii.
    > 3. Dodatkowo podobno postanowili wykorzystać okazję i przykręcili kurek.
    >
    > To ja napiszę, że podobno ktoś się pomylił i tą ceramikę wysłał do producenta
    kafelek.

    > A przyczyna jest zupełnie inna.

    I jak zauważyli błąd to już jej się nie udało odzyskać od producenta
    kafelek?

    Celowo piszę 'podobno', bo nie mam twardych dowodów, a jedynie
    zasłyszane informacje (z 3 różnych źródeł, ale nie mogę być pewien, czy
    niezależnych od siebie). Ale to co piszę wydaje mi się przynajmniej nie
    pozbawione logiki.

    Jak wiesz to napisałbyś co to za przyczyna (ta tajemnicza - inna).
    P.G.