    From: Edek <e...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Empirical Analysis of Programming Language Adoption
    Date: Wed, 31 Jul 2013 22:51:19 +0000 (UTC)

    Szarym od mżawki świtem Wed, 31 Jul 2013 23:35:15 +0200, Marek Borowski
    wyrzucił pustą ćwiartkę i oznajmił:

    > A jaka powinna byc kolejnosc wg. Ciebie ?

    Kolejność czego, nie rozumiem? Jeżeli chodzi o wagi, przydałaby
    się sonda wśród autorów projektów. Skoro ilość dostępnych
    projektów jest głównym powodem użycia dowolnego języka to mamy
    dwa narzucające się wnioski:
    - efekt kuli śniegowej (co by odpowiadało za rozkład bez większego ogona)
    - warto spytać autorów większości projektów, dlaczego wybrali
    ten akurat język ważąc ich opinie wielkością projektu

    Biorąc pod uwagę to, że wybór języka dokonywany jest najczęściej
    przez założycieli, płaska statystyka opinii wraz ze wszystkimi wierzeniami
    ma małe znaczenie o ile nie uwzględniają jej decydenci.

    --
    Edek