    From: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Era - przedłużenie umowy
    Date: Mon, 22 Feb 2010 11:30:53 +0100

    Użytkownik "Adamm" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:95859ab7-6add-46d2-a423-2a317d4c3db1@z11g2000yq
    z.googlegroups.com...
    Cześć Wszystkim,

    Mam jedno pytanie do Osób przedłużających ostatnio umowę w Erze. Czy
    są jakieś możliwości negocjacji na infolinii, czy też jedyną słuszną
    jest oferta przedłużeniowa zaprezentowana na stronie internetowej?
    <ciach>

    Miałem podobną sytuację miesiąc temu i nie udało mi się wywalczyć obniżki na
    dodatkową usługę SR (może słabo negocjuję). Ja chciałem dodatkowo jeszcze
    wykupić pakiet internetowy za 15zł (do abonamentu za 30zł, czyli płacić
    30+15+5zł), ale słyszałem tylko nie. Próbowałem z kilkoma konsultantami i
    odpowiedź brzmiała zawsze tak samo.
    Jest to tym dziwniejsze, że w wersji z wymianą telefonu, bez większych
    problemów zaproponowano mi zniżkę na abo w wysokości 10zł przy NE80 (czyli
    60zł zamiast 70zł). Nie rozumiem takiej polityki, ale widocznie im się
    opłaca...

    Pozdrawiam
    Czabu