  • Data: 2015-07-27 17:42:47
    Temat: Re: Errata: Re: kids react to walkmans
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnmrcfb9.bbu.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    > Piewsze jest zdaniem fałszywym, drugie prawdziwym -- a to wcale nie
    > oznacza
    > sprzeczności.

    JAREK!!! HALOOO!!!
    NIE MAM TEJ MOŻLIWOŚCI!!! KONIEC, KROPKAA!!!!!

    > się męczyć). Podobno są tacy, co i guglem dają rady pisać tak, że da
    > się przeczytać!

    Ale o co ci wreszcie chodzi, co napiszę, to ty wynajdujesz coś nie tak!!!
    Nie taki program, fałszywość zdania, bo ty pod linuxem piszesz a inni pod
    Łindołs, dajże spokój wreszcie, JA NIE ZMIENIĘ PROGRAMU, choćbyć nie wiem
    coi pisał i jak mi wyrzekał, przyjmij to do wiadomości! Mam taki program,
    sprawdza mi się, więc nie widzę najmniejszego powodu, by go zmieniać!!! Nie
    mam teraz czasu ani chęci się użerać, naprawdę, mam pierdylion razy
    poważniejszy problem na głowie, niż to, czy mój czytnik jest dobry, czy zły.
    Ustawiłem go na tyle ile dobrze można i nie będę tego dalej cyzelować, bo
    szkoda mi na to chęci i energii! Usiłuję dalej żyć z tym, co się stało (a
    stało się coś bardzo złego) i nie w głowie mi to, czy OE kłamie, czy nie
    kłamie, kapisz?
    Tyle ode mnie.

    896510439 896126048 222478125 222478457 814605444 717857100 222478205