  • 11. Data: 2009-05-07 06:43:56
    Temat: Re: Eunduro na weekend czyli wypożyczalnia, szkółka, .. ? - byle nie kupować
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 6 Maj, 23:21, Kuczu <p...@j...pl> wrote:
    > Bez ABS i na gazniku. Znaczy sie szrot.

    I jeszcze bez elektrozrusznika. No proszę mię kliętów nie płoszyć.

    --
    Nikanor

  • 12. Data: 2009-05-07 07:36:58
    Od: "Michał Demczuk" <m...@i...pl>

    Nikanor wrote:

    > google: Motoszkoła

    niewiem czy Rafal robi jazdy w terenie, poza kursami, ale ja robie.
    Zapraszam.

    > Chcesz - sprzedam ci DR350? Pełnoletni ale sprawny, zarejestrowany, z
    > przeglądem i ubezpieczony. 4500 zł. Na początek jak znalazł.

    Zpomniales dodac, ze motocykl ma dluga historie plrecowa: po kolei: Cegiel,
    Puzon, Moskal.

    Pozdr..

    --
    Michał Demczuk
    www.demczuk.pl

  • 13. Data: 2009-05-07 08:51:37
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Michał Demczuk pisze:

    > Zpomniales dodac, ze motocykl ma dluga historie plrecowa

    To zle bo znaczy ze zamulony. Bo kazde dziecko wie ze precle jezdza jak
    pizdy :)

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 14. Data: 2009-05-08 23:09:47
    Od: "greg" <g...@f...com>

    Użytkownik "fv" <f...@c...com> napisał w wiadomości
    > Cześć!
    >
    > Ostatnio chodzi mi po głowie zakup lekkiego enduro-miejskiego motocykla 4T
    > (+homologacja!) typu KLX
    > 250, DR350/400 czy WR 250. Jednak koszty tego przedsięwzięcia są bardzo
    > wysokie jak na moje chwilowe
    > możliwości (za 10 tys byłaby nadal jeszcze bieda, plus ubiór).

    Za dyche endurak to juz pełny lans... :-) A ty mowisz bieda?

    Ja sie tez czaje na cóś takiego ale na xr 250 raczej, bo ja jestem
    hondolubny; wr 250 to juz straszny zapierdalacz, choć zależy co kto lubi, na
    mnie za mocny.

    Celuje zeby wiecej jak 6 kpln nie wydać (na moto, ciuchy mam), no i ja to
    tylko w teren, na miasto mam transalpa.

    Niestety wybór niewielki obecnie, trzeba poczekać do jesieni - tak myśle.

    pozdro

    greg

  • 15. Data: 2009-05-08 23:12:26
    Od: "greg" <g...@f...com>

    Użytkownik "Michał Demczuk" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > niewiem czy Rafal robi jazdy w terenie, poza kursami, ale ja robie.
    > Zapraszam.

    No cudnie, tylko napisz prosze jeszcze czy motocykiel udostepniasz terenowy
    do tych jazd.

    pozdro

    greg

  • 16. Data: 2009-05-09 08:14:15
    Od: "Michał Demczuk" <m...@i...pl>

    greg wrote:
    > Użytkownik "Michał Demczuk" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > No cudnie, tylko napisz prosze jeszcze czy motocykiel udostepniasz
    > terenowy do tych jazd.

    A jak myslisz? Czopera? :)

    PS Jak dla Ciebie XLR250.

    Pozdr..