    From: Bydlę <b...@b...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: FIAT Linea przegląd gwarancyjny - cena porażka
    Date: Sat, 26 Jun 2010 19:37:43 +0200

    kowtow wrote:
    > Dostąpiłem zaszczytu i zrobiłem pierwszy gwarancyjny przegląd Fiata
    Linea w
    > serwisie
    > Gdy przyszło do płacenia szczęka mi opadła 516 zł

    Oczywiście nie interesowaleś się kosztami ekspolatacyjnymi przy
    szacowaniu czy dane auto opłaca ci się?

    > Srednio połowa ceny materiały (olej + filtry)
    > a druga połowa usługa serwisowa ( robocizna)

    Tak właśnie jest na całym polskim rynku serwisowym.

    > i co do drugiej opłaty mam wątpliwości czy to jest normalna praktyka
    > pobieranie opłaty za robociznę przy przeglądzie gwarancyjnym.

    A ty pracujesz za darmo?
    Nie usuwali ci usterki na zasadzie roszczenia gwarancyjnego, a
    wymieniali ci filtry itd.
    (inna rzecz, że mnie ciekawi ta gwarancyjność wymiany - na mój rozum
    wymienia się ekspolatacyjnie, a nie gwarancyjnie, ale nie mam nowego
    auta mogę być na niebieżąco)

    > Kiedyś też miałem Fiata i płaciłem tylko za materiały.

    Kiedyś?
    A jaką miałeś wtedy umowę i promocję?

    --
    Bydlę