    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: FPGA z punktu widzenia programisty
    Date: Thu, 18 Feb 2016 19:15:06 +0100

    On 2016-02-16 11:15, Wojciech Muła wrote:
    > Co sądzisz o tym? (OpenCL na FPGA)

    Nie do konca rozumiem zamysł, skoro jednym z naturalnych targetow OpenCL
    jest FPGA (choć przyznam że jeszcze nie spotkałem urządzenia które to
    obsługuje).

    Ponadto OpenCL to jednak jezyk szeregowy, tyle że odpalany w dużej
    ilości instancji. Programowanie FPGA/ASIC polega jednak na pozbyciu się
    szeregowości w najmniejszych detalach. IMHO opis imperatywnym,
    szeregowym jezykiem programowania prowadzi do kiepskiego syntezowania
    algorytmu na hardware. Ale doświadczeń nie mam.