    From: JS <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: FR4 karta charakterystyki
    Date: Fri, 10 Feb 2017 21:54:17 +0100

    > Pana JS dopadł problem na styku elektroniki i chemii:

    > Przetłumaczyc samemu, powiesić gdzieś w sieci, pokazać urzędasom.
    > Przecież jak coś jest w sieci, to musi być prawda -- urzędas nie
    > śmie tego podważyć.

    W tłumaczeniu nie byłby jeszcze taki problem, gorzej, że w amerykańskiej
    karcie charakterystyki jest dużo mniej informacji niż jest to wymagane
    przez polską normę, chińskie są jeszcze inne, pomijając nazewnictwo
    chemiczne i jednostki. A poza tym ja muszę coś tam wykazać Urzędasowi,
    więc nie mogę tego robić dokumentem stworzonym samemu. Zaraz się zaczną
    autoryzacje tłumaczenia itp itd.