  • 1. Data: 2017-02-10 20:39:31
    Temat: FR4 karta charakterystyki
    Od: JS <b...@p...onet.pl>

    Witam,
    dopadł mnie problem na styku elektroniki i chemii. Może dysponuje ktoś
    kartą charakterystyki laminatu FR4 (taką po polsku i w miarę nową).
    Urzędasy angielskiej nie chcą. Albo może gdzie coś takiego może wisieć
    na sieci?

    Pozdrawiam
    JS

  • 2. Data: 2017-02-10 20:59:06
    Temat: Re: FR4 karta charakterystyki
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pana JS dopadł problem na styku elektroniki i chemii:

    > Może dysponuje ktoś kartą charakterystyki laminatu FR4 (taką
    > po polsku i w miarę nową). Urzędasy angielskiej nie chcą.
    > Albo może gdzie coś takiego może wisieć na sieci?

    Przetłumaczyc samemu, powiesić gdzieś w sieci, pokazać urzędasom.
    Przecież jak coś jest w sieci, to musi być prawda -- urzędas nie
    śmie tego podważyć.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2017-02-10 21:54:17
    Od: JS <b...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Przetłumaczyc samemu, powiesić gdzieś w sieci, pokazać urzędasom.
    > Przecież jak coś jest w sieci, to musi być prawda -- urzędas nie

    W tłumaczeniu nie byłby jeszcze taki problem, gorzej, że w amerykańskiej
    karcie charakterystyki jest dużo mniej informacji niż jest to wymagane
    przez polską normę, chińskie są jeszcze inne, pomijając nazewnictwo
    chemiczne i jednostki. A poza tym ja muszę coś tam wykazać Urzędasowi,
    więc nie mogę tego robić dokumentem stworzonym samemu. Zaraz się zaczną
    autoryzacje tłumaczenia itp itd.

  • 4. Data: 2017-02-10 22:24:36
    Od: jacek <j...@w...pl>

    W dniu 2017-02-10 o 20:39, JS pisze:
> [...]
    > kartą charakterystyki laminatu FR4 (taką po polsku i w miarę nową).
    > Urzędasy angielskiej nie chcą. Albo może gdzie coś takiego może wisieć

    Próbowałeś zapytać w swojej płytkarni?
    Powinni pomóc...
    --
    pzdr, j.r.

  • 5. Data: 2017-02-10 22:50:06
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan JS napisał:

> [...]
    > chemiczne i jednostki. A poza tym ja muszę coś tam wykazać Urzędasowi,
    > więc nie mogę tego robić dokumentem stworzonym samemu. Zaraz się zaczną

    Czyli co, urzędas chce danych, których nie ma nawet w oryginałach
    w języku kraju producenta? I jeszcze chce żeby to po polsku było?
    Tak to się nie da!

    --
    Jarek

  • 6. Data: 2017-02-11 14:16:42
    Od: JS <b...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-02-10 o 22:24, jacek pisze:

    > Próbowałeś zapytać w swojej płytkarni?
    > Powinni pomóc...

    W płytkarni się zdziwili; szukałem po witrynach dystrybutorów laminatu,
    ale nigdzie tego nie widzę.

  • 7. Data: 2017-02-11 14:31:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello JS,

    Saturday, February 11, 2017, 2:16:42 PM, you wrote:

    > W płytkarni się zdziwili;

    Co to za płytkarnia, że nie mają deklaracji producenta do stosowanych
    przez siebie materiałów?

    --
    Best regards,
    RoMan