  • Data: 2016-08-28 13:37:21
    Temat: Re: FabrykaPCB - czy ktoś tam cokolwiek zamawiał ?
    Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    użytkownik Marek napisał:

    > Ubawiłeś mnie nadzwyczajnie. "Nie jest firma", ale prowadzą
    > działalność komercyjną.

    http://mr.bip.gov.pl/sprawozdania-finansowe-instytut
    ow-badawczych/instytut-tele-i-radiotechniczny-w-wars
    zawie.html

    > Na razie Fabrykapcb nie zawiodła moich oczekiwań.

    Czy ja cię zniechęcałem? Wskazałem tylko zalety i wady.
    "wskazują na jakość metalizacji i wiercenia - półprofesjonalną,
    a jakość ścieżek i maski powiedzmy przyzwoitą bardzo.", nie pisałem
    tego żebyś zrezygnował, tylko wyciągnął wnioski, a rzucasz się
    jak poparzony.

    Mogłeś napisać np. ich przelotki o średnicy 0,5 mają rezystancję
    XX mOhm, albo X Ohm, to i to jest dobre, a to złe, a tak?
    A tak?

    > Jeżeli uważasz że zrobię błąd, napisz dlaczego.

    Nie wiem co tam dłubiesz, to skąd mam wiedzieć?