  • 11. Data: 2009-05-12 12:23:58
    Temat: Re: Fajny filmik
    Od: Arni <a...@N...spam>

    fel pisze:

    > Z tym ze to na 100% nie jest niemiecka autostrada na tym filmiku.

    z tym ze DM to na 100% troll

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 12. Data: 2009-05-12 12:43:56
    Od: "Darek Mroz" <D...@w...pl>

    > z tym ze DM to na 100% troll

    Nazywanie trollem kolegi motocyklisty tylko dlatego że ma lepszy motor i
    inne poglądy to zwykłe buractwo

    DM

  • 13. Data: 2009-05-12 12:49:36
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Darek Mroz pisze:

    > Nazywanie trollem kolegi motocyklisty tylko dlatego że ma lepszy motor i
    > inne poglądy to zwykłe buractwo

    ROTFL. no i jak go wrzucac do wora?

    --
    gildor
    9'99

  • 14. Data: 2009-05-12 13:00:00
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Darek Mroz pisze:
    >ROTFL. no i jak go wrzucac do wora?

    Worowanie ma te zalete, ze zobaczysz tylko najsmakowitsze kaski:)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 15. Data: 2009-05-12 13:01:04
    Od: a...@g...com

    On 12 Maj, 14:43, "Darek Mroz" <D...@w...pl> wrote:

    > Nazywanie trollem kolegi motocyklisty tylko dlatego że ma lepszy motor i
    > inne poglądy to zwykłe buractwo

    Kolego motocyklisto, załóż więc kamerkę (koniecznie tak żeby było
    widać prędkościomierz!) no i pokaż nam wszystkim traskę taką powiedzmy
    400-500km. Jestem skłonny obejrzeć całość.

    --
    Artur

  • 16. Data: 2009-05-12 13:28:01
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Darek Mroz pisze:

    > Nazywanie trollem kolegi motocyklisty tylko dlatego że ma lepszy motor i
    > inne poglądy to zwykłe buractwo

    kolegi? nie przypominam sobie
    motocyklisty? wątpie

    jesli nie rozumiesz dlaczego jestes trollem to nie tylko jestes trollem
    ale i debilem.

    Przestałes mnie bawic, przywitaj sie z kolegami.

  • 17. Data: 2009-05-12 13:31:46
    Od: "Darek Mroz" <D...@w...pl>

    > ale i debilem.

    Epitety pojawiają się gdy stach przed merytoryczną dyskusją jest

    DM

  • 18. Data: 2009-05-12 13:41:04
    Od: a...@g...com

    On 12 Maj, 15:31, "Darek Mroz" <D...@w...pl> wrote:

    > Epitety pojawiają się gdy stach przed merytoryczną dyskusją jest

    Pokaż chociaż jeden wątek w którym prowadzisz merotyroczną dyskusję.

    --
    Artur

  • 19. Data: 2009-05-12 13:44:29
    Od: mech <m...@v...pl>

    doomin13 wrote:
    > jak w temacie, nie wiem czy bylo :)
    > http://www.evilchili.com/videos/22039/Porsche_Vs_Bik
    ers_On_Autobahn
    To ja się podczepię, tym razem filmik raczej z kategorii udogodnień niż
    osiągów
    http://www.collegehumor.com/video:1910627
    czego Wam i sobie życzę ;)

    Pozdrawiam,
    mech

  • 20. Data: 2009-05-12 13:55:34
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Darek Mroz pisze:

    > Epitety pojawiają się gdy stach przed merytoryczną dyskusją jest

    hmm... Stacha też nie znam. ale zabrzmiało jak miszcz Yoda.

    --
    gildor
    9'99