  • Data: 2018-12-04 22:40:08
    Temat: Re: Fan ICE o EV :P
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 4 grudnia 2018 15:24:58 UTC-6 użytkownik Myjk napisał:
    > Tue, 4 Dec 2018 12:50:58 -0800 (PST), s...@g...com

    > No i to samo jest z turbawką. Albo z odpowiednim paliwem. Rozumiem że Ty
    > testujesz paliwo za każdym razem przy dystrybutorze czy trzyma parametry?

    Nie, ale moja foka ponad miala prawie 400kkm i 10 lat na karku na nic nie narzekala.
    Wiec nie widze problemu. A taki aku to przejezdzi 400kkm i 10 lat posluzy tak aby
    nadal sie nadawal do jazdy?

    Bo jak nie to jednak trzeba wiecej certolenia niz ta foka...

    > No a są tacy co oleju nie wymieniają zgodnie z instrukcją i co im zrobisz?
    > Też powinien być jakiś układ scalony co by auto unieruchamiał, a nie ma.

    Fantazjujesz. Ja pisze o guziku ktory za mnie wykona to certolenie. A ty o
    unieruchamianiu. Wysil sie nieco. Podyskutujmy konstruktywnie.

    W aucie co mam jest lampka i licznik dotyczacy wymiany oleju. Mi to nie potrzebne ale
    to jest ta sama klasa ulepszenia co bym chcial w zakresie dbania o aku.

    > Znaczy który?

    Zeby uruchamiac ladowanie jak aku to mniej szkodzi. Znaczy sie po ochlodzeniu.

    > Programator vel timer to jest wbudowany nawet w moim PHEVie. Tak jeśli
    > chodzi o załączanie grzania/klimatyzacji jak i ładowania.

    A widzisz w lifie nie ma, albo Jason nie znalazl bo jakby znalazl to by sie pochwali.