  • Data: 2020-06-03 14:05:12
    Temat: Re: Faschysm w Niemczech
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-06-03 o 13:52, WS pisze:

    > Mieszkam w Krk, wiec tez sporo moto, ale bez przesady. Raczej nie znam nikogo, kto
    jezdzilby na "czeronym", przeciez to zadnego sensu nie ma...
    > Jesli juz chce sie szybko przyspieszyc, to faktycznie moto wyje, ale to ze 2 sek,
    kedy to obroty rosna powiedzmy z 3k do 12...
    > Naprawde nie da sie z takimi obrotami jechac ;) u mnie na pierwszym biegu
    przekroczy 100km/h ;)

    Tak jest, może kilka sekund. Jak masz szczęście i w okolicy szkoły, w
    której uczą się twoje dzieci jest skrzyżowanie, to co minutę (przy
    każdej zmianie świateł) rozlega się na kilka sekund wycie, ryczenie, ew.
    dudnienie Harleya, lub paru różnych podobnych, które zagłusza
    nauczycielkę. W taki sposób kształcimy przyszłość narodu.