eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipFatalna jakość obsługi klienta w Netii › Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.telbank.pl!
    news.task.gda.pl!newsfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrad
    a.pl!not-for-mail
    From: grzesiek <p...@z...to>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
    Date: Fri, 16 Oct 2009 10:25:35 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 36
    Message-ID: <hb9as8$mqv$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <hb07d7$qpp$1@news.task.gda.pl> <hb87ag$3rb$2@nemesis.news.neostrada.pl>
    <p...@E...pl>
    NNTP-Posting-Host: btr190.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1255681736 23391 83.29.163.190 (16 Oct 2009
    08:28:56 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 16 Oct 2009 08:28:56 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (X11/20090822)
    In-Reply-To: <p...@E...pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:90422
    [ ukryj nagłówki ]

    Witaj,

    Smok Eustachy pisze:
    > Dnia Fri, 16 Oct 2009 00:10:41 +0200, grzesiek napisał(a):
    > /.../
    >> - sprawdzenie parametrów linii trwa w netii dwa tygodnie z okładem (dla
    >> porównania w TP około minuty);
    >
    > Swojej netianej czy w TP?
    W moim przypadku był to akurat WRL.

    Ale to o tyle jest bez znaczenia, że terminowo w netii to się tylko
    faktury wystawia (to jedyna 'usługa' w netii wykonana zawsze i na czas).
    A w razie jakichkolwiek problemów ze świadczeniem usługi właściwej
    zaczyna się procedura: najpierw czekamy 2 tygodnie bo może samo się
    naprawi skoro samo się zepsuło... W tym czasie opowiadamy klientowi
    bajki typu:
    - to ta zła TP (zapomnieli tylko dodać że TP ma swoje ONU bliżej i
    dlatego neo działa a netii nie opłaca się stawiać swojego i parametry
    linii ciągniętej do centrali są takie a nie inne)
    - to mój modem jest uszkodzony,
    - nie da się sprawdzić parametrów linii,
    - sprawa będzie rozwiązana JUTRO, przy czym jutro słyszysz to samo,
    - kierownik zaraz do Pana zadzwoni i wiele innych bzdur.
    Konsultanci mieszają się w opowiadaniu bajek, sobie nawzajem
    zaprzeczają, no istny cyrk i do tego jeszcze musisz bilet wstępu do tego
    cyrku za każdym razem kupić: telefon na infolinie netiową w przypadku
    WRLa jest płatny bo to przecież linia TP, telefon na infolinie TP tez
    jest płatny bo jesteś klientem netii...

    To tak ku przestrodze osobom, które ew. zastanawiają się nad zmianą
    operatora.

    pozdrawiam,

    Przechodzień

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: