  • Data: 2018-03-08 05:27:36
    Temat: Re: Ford eco...opinie?
    Od: kloi <n...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    jeden samochód miałem 15 lat, kupiłem go w salone, przejechałem 210tys,
    silnik nadal chodził jak zegarek ale pojazd musiałem zezłomować bo go
    ruda zjadła

    dlatego jak kupie samochód który silnikowo wytrzyma 200 tys bez
    poważnych usterek i remontów to będzie OK

    nie potrzebuje pojazdu który ma silnikowo wytrzymać 500tys lub więcej

    oczywiście wolałbym takie ecosport 1.4 100KM wolnossące