  • 1. Data: 2018-03-07 17:05:56
    Temat: Ford eco...opinie?
    Od: kloi <s...@f...pl>

    Taki Ford ECOSPORT 125KM 1.0 w podstawowej wersji 63900 zł

    zamierzam nabyć, warto rozważyć coś innego? troche przerażają mnie te
    kosiarki 1.0 ale 10tys/rok będzie totot robiło

    W zasadzie ciężko o mały wysoki SUV i nie ma alternatywy, dizajnersko mi
    się podoba, no jeszcze kia stonic ale...

  • 2. Data: 2018-03-07 18:08:13
    Temat: Re: Ford eco...opinie?
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-03-07 o 17:05, kloi pisze:
> [...]
    >
    > W zasadzie ciężko o mały wysoki SUV i nie ma alternatywy, dizajnersko mi
    > się podoba, no jeszcze kia stonic ale...

    Poprzednia wersja nie była sprzedawana w Polsce, więc raczej mało opinii
    będziesz miał. Auto było produkowane w Indii. To obecne jest produkowane
    w Rumunii.
    Nie wiem, na jakich parametrach Ci zależy, ale może sobie kupić nową
    Dacię Duster - auto podobne, a zaoszczędzisz ze 20 tys zł. :-)
    Wejdź sobie na samar.pl i zobacz porównywarkę aut - znajdziesz tam kilka
    podobnych aut. A na Autocentrum jest sporo opinii o samochodach.
    T.

  • 3. Data: 2018-03-07 19:02:21
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 7 Mar 2018 17:05:56 +0100, kloi napisał(a):

    > troche przerażają mnie te
    > kosiarki 1.0 ale 10tys/rok będzie totot robiło

    Silniki ecoboost od kilku lat zbierają pochwały, akurat silnika bym się nie
    bał, chociaż jeździ to pewnie dość specyficznie, bo ma 3 cylindry.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 4. Data: 2018-03-07 20:25:23
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-03-07 17:05, kloi wrote:
> [...]
    >
    > W zasadzie ciężko o mały wysoki SUV i nie ma alternatywy, dizajnersko mi
    > się podoba, no jeszcze kia stonic ale...

    suzuki vitara, w standardzie za ta cene masz wolnossace 1.6

  • 5. Data: 2018-03-07 20:38:35
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 7 Mar 2018 20:25:23 +0100, m4rkiz napisał(a):

    > suzuki vitara, w standardzie za ta cene masz wolnossace 1.6

    Które będzie strasznie dychawiczne na niskich obrotach. Jeśli chodzi o sam
    silnik, to turbo będzie jeździło lepiej, a przy przebiegach 10 tys./rok nie
    obawiałbym się o trwałość.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 6. Data: 2018-03-07 20:38:49
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-03-07 o 19:02, Maciek pisze:

    > Silniki ecoboost od kilku lat zbierają pochwały, akurat silnika bym się nie
    > bał, chociaż jeździ to pewnie dość specyficznie, bo ma 3 cylindry.

    Sprawdziłeś od kogo te pochwały dostają?

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2018-03-07 22:00:15
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 7 Mar 2018 20:38:49 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Sprawdziłeś od kogo te pochwały dostają?

    Od użytkowników i czasopism branżowych.
    Mało jest głosów wskazujących na jakieś typowe usterki czy ogólnie małą
    trwałość.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 8. Data: 2018-03-07 22:10:40
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 07.03.2018 o 20:38, Maciek pisze:

    > Które będzie strasznie dychawiczne na niskich obrotach. Jeśli chodzi o sam
    > silnik, to turbo będzie jeździło lepiej, a przy przebiegach 10 tys./rok nie
    > obawiałbym się o trwałość.

    nie chciałem się wtrącać, ale nie wytrzymałem. przy 10 tyś na rok,
    bardzo, ale to bardzo mocno bym się zastanawiał czy jest mi potrzebne
    _nowe_ auto. Absolutnie nie chcę wkładać kija w mrowisko, ale może warto
    dopuścić chociaz taką myśl?
    no chyba że rozmawiamy o spełnieniu marzenia, ale wtedy co za różnica
    czy marzenie ma trzy czy cztery cylindry?

    ToMasz

  • 9. Data: 2018-03-07 22:19:27
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 7 Mar 2018 22:10:40 +0100, ToMasz napisał(a):

> [...]
    > no chyba że rozmawiamy o spełnieniu marzenia, ale wtedy co za różnica
    > czy marzenie ma trzy czy cztery cylindry?

    Ale to nie ja kupuję, a przyczyn przedkładania nowego auta nad używane moze
    być wiele.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 10. Data: 2018-03-08 01:10:45
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-03-07 o 22:00, Maciek pisze:

    > Od użytkowników i czasopism branżowych.
    > Mało jest głosów wskazujących na jakieś typowe usterki czy ogólnie małą
    > trwałość.

    Od czasopism owszem, od użytkowników już nie bardzo.
    Tyle że jakbyś nie zauważył od kilku lat w wielu branżach
    ludzie narzekają na testy w prasie fachowej.
    Prasa albo pochwali albo nie dostanie kolejnych darmowych pojazdów
    do testów. Więc generalnie chwali a poważne wady są opisywane
    w tak zawoalowany sposób ze przeważnie umyka to czytającym.
    Do tego dochodzi wykupowanie powierzchni reklamowej na testowany
    produkt.
    I jakby było mało niezależne firmy oferują usługi marketingowe
    w stylu "komentarze szczęśliwych użytkowników na różnych forach".
    I jeszcze są naiwni którzy wierzą w takie komentarze i takie
    testy w prasie. :(