  • 51. Data: 2013-12-15 00:34:43
    Temat: Re: Forester - na co uwazac?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jimiasty,

    Saturday, December 14, 2013, 9:10:14 PM, you wrote:

> [...]
    wtr�c� - nic poza lenistwem nie usprawiedliwia Twojego post�powania -

    Zobacz co Twój ukochany gugiel zrobił z polskich liter.

    Śmiecisz i tyle. Bez uzasadnienia.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 52. Data: 2013-12-15 06:34:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jimiasty" <j...@g...com> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > W ASO? komplet jak u mnie, czy sama tarcza?

    Nie w ASO, ale taki sam jak oryginał, czyli Valeo.
    Komplet.

  • 53. Data: 2013-12-15 08:22:12
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    W dniu niedziela, 15 grudnia 2013 00:34:43 UTC+1 użytkownik RoMan Mandziejewicz
    napisał:

    > ukochany gugiel zrobil z polskich liter.
    Robi straszna sieczke, niektorych postow nie da sie czytac, wiem i dlatego nie smiece
    poza dwoma czy trzema postami w tym watku. Napisalem dlaczego uzywam googla, po
    prostu daje dostep z dowolnego urzadzenia. Bylbym zatem wdzieczny gdyby ktos mi podal
    namiary na jakas alternatywe, ktora dziala podobnie i nie smieci.

  • 54. Data: 2013-12-15 08:28:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jimiasty" <j...@g...com> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Robi straszna sieczke, niektorych postow nie da sie czytac, wiem i dlatego
    > nie smiece poza dwoma czy trzema postami w tym watku. Napisalem dlaczego
    > uzywam googla, po prostu daje dostep z dowolnego urzadzenia.

    Chcesz używać googla, to usuwaj polskie litery w całym poście, również w
    cytacie i po kłopocie.

  • 55. Data: 2013-12-15 09:01:56
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    W dniu niedziela, 15 grudnia 2013 08:28:02 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:
    > Chcesz uzywac googla, to usuwaj polskie litery w calym poscie, rowniez w
    > cytacie i po klopocie.

    I tak przewaznie robie jak juz raz na miesiac cos napisze.
    Natomiast pomyslalem sobie wlasnie ze skonfiguruje sobie jakis czytnik, ale jaki?
    Zadzialal mi tylko xnews ale poza tym, ze polowy postow tematow nie bylo to polskie
    znaki spitolone bardziej niz na googlach.

  • 56. Data: 2013-12-15 11:59:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jimiasty,

    napisał:

> [...]
    > urzadzenia. Bylbym zatem wdzieczny gdyby ktos mi podal namiary na
    > jakas alternatywe, ktora dziala podobnie i nie smieci.

    Znaczy mamy za Ciebie wykonać robotę? Alternatywą są czytniki news. Są
    na każdą platformę.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 57. Data: 2013-12-15 20:23:01
    Od: Jimiasty <j...@m...com>

    Dnia Sun, 15 Dec 2013 11:59:21 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Znaczy mamy za Ciebie wykonać robotę? Alternatywą są czytniki news. Są
    > na każdą platformę.

    Ale jestes pomocny, jak zwykle z reszta. W koncu traiflem na '40tude
    Dialog' ale nie do konca mi sie podoba. Moze ktos polecic jakis fajniejszy
    czytnik? - im mniej przyciskow tym lepiej.

    --
    Pozdro.
    Jimiasty

  • 58. Data: 2013-12-15 21:22:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jimiasty,

    Sunday, December 15, 2013, 8:23:01 PM, you wrote:

    > Ale jestes pomocny, jak zwykle z reszta.

    Ale czego oczekiwałeś? Przecież nie zaproponuję Ci tego, co sam używam
    - czyli TheBat! + MyGate - bo byś się zapłakał przy konfiguracji.

    > W koncu traiflem na '40tude Dialog' ale nie do konca mi sie podoba.
    > Moze ktos polecic jakis fajniejszy czytnik? - im mniej przyciskow
    > tym lepiej.

    Spróbuj może Thundebirda - ale lojalnie uprzedzam - nie używałem tego
    na poważnie nigdy.

    Pod Androida jest jakiś chiński NewsGroup Reader - nawet dość
    przyzwoity, działają poprawnie polskie literki.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 59. Data: 2013-12-15 21:41:49
    Od: Jimiasty <j...@m...com>

    Dnia Sun, 15 Dec 2013 21:22:02 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Ale czego oczekiwałeś? Przecież nie zaproponuję Ci tego, co sam używam
    > - czyli TheBat! + MyGate - bo byś się zapłakał przy konfiguracji.

    Spoko spoko, dam sobie rade, jak juz sie za to zabralem to sprobuje tez i
    tego.

    '40tude Dialog' ma 3 cechy, ktore mnie wnerwiaja:
    1. nie wiem jak ustawic zeby pobieral automatycznie wiadomosci z grup
    (odswiezal sie),
    2. chyba sie nie da ustawic tak, zeby watek w ktorym jest jakas odpowiedz
    przesuwal sie na gore
    3. cala masa przyciskow, ktore wygladaja praktycznie tak samo

    > Spróbuj może Thundebirda - ale lojalnie uprzedzam - nie używałem tego
    > na poważnie nigdy.

    Straszna kobyla z tego co pamietam.

    > Pod Androida jest jakiś chiński NewsGroup Reader - nawet dość
    > przyzwoity, działają poprawnie polskie literki.

    Tez obadam, dzieki.

    --
    Pozdro.
    Jimiasty

  • 60. Data: 2013-12-15 21:44:57
    Od: Jimiasty <j...@m...com>

    Dnia Sun, 15 Dec 2013 21:41:49 +0100, Jimiasty napisał(a):

    > Spoko spoko, dam sobie rade, jak juz sie za to zabralem to sprobuje tez i
    > tego.

    Aaaa platne, no to jednak nie.

    Dobra juz nie smiece w watku.

    --