  • 1. Data: 2013-12-11 14:11:28
    Temat: Toyota Yaris - montaż zagłówków tylnej kanapy
    Od: majer <a...@n...ma>

    Kupiłem Yariskę bez zagłówków tylnej kanapy. Pod materiałem są jednak
    wyczywalne jakieś rurki w miejscach gdzie powinny być prowadnice
    zagłówków. Czy da się w łatwy sposób zamontować te zagłówki kupując
    prowadnice no i same zagłówki? Ktoś może to robił?

    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2013-12-11 15:30:32
    Temat: Re: Toyota Yaris - montaż zagłówków tylnej kanapy
    Od: z...@g...com

    > Kupiłem Yariskę bez zagłówków tylnej kanapy.

    Do innej stacji diagnostycznej podjedź :-)
    Też mi w jednej nie chcieli podbić za brak tylnych zagłówków a w innej nawet nie
    zwrócili uwagi.

    grzech
    626

  • 3. Data: 2013-12-11 15:37:19
    Od: majer <a...@n...ma>

    > innej stacji diagnostycznej podjedź :-)
    > Też mi w jednej nie chcieli podbić za brak tylnych zagłówków a w innej nawet nie
    Akurat stację to mam taką że nawet wepchany samochod nie na chodzie
    przejdzie ;-) Bardziej chodzi mi o bezpieczeństwo dzieci, ktore żona tam
    wozi.

    Piotr

  • 4. Data: 2013-12-11 15:48:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 11.12.2013 15:30, z...@g...com pisze:

    > Do innej stacji diagnostycznej podjedź :-)
    > Też mi w jednej nie chcieli podbić za brak tylnych
    > zagłówków a w innej nawet nie zwrócili uwagi.

    Co prawda to prawda (mi w jednej zażądali zmiany fotela bo "skrzypi,
    więc pewnie połamany" - a to po prostu zatrzask od składania w
    3-drzwiowym ociera się o trzpień) ale skąd założenie, że pytającemu
    chodzi o badanie techniczne?

  • 5. Data: 2013-12-11 18:41:15
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "majer" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
    > Kupiłem Yariskę bez zagłówków tylnej kanapy. Pod materiałem są jednak

    jeśli to yaris 1, to powinienem miec na sprzedaż zgłówek szt. 1 (centralny)
    oraz tylną połkę

  • 6. Data: 2013-12-12 10:13:44
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 11 grudnia 2013 14:11:28 UTC+1 użytkownik majer napisał:
> [...]
    > zagłówków. Czy da się w łatwy sposób zamontować te zagłówki kupując
    > prowadnice no i same zagłówki? Ktoś może to robił?

    Wg toyodyi.com są do tego jakieś prowadnice, ale sprawdź może dokładnie swój model wg
    VIN
    --
    jureko