  • Data: 2009-04-20 11:53:59
    Temat: Re: Format telefonu - czyli Nokia po chińsku
    Od: uni <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dominik & Co napisał(a):

    > Może to: http://www.fixya.com/support/t1662367-change_languag

    Wpisałem *#7370# i *#7780# - ale to jak się zdążyłem zorientować
    to format z pzywróceniem ustawień fabrycznych - a te są prawdopodobnie
    ustawoione na język chiński, bo przypuszczalnie tam ten telefon
    został wyprodukowany.... i dalej chińszczyzna... . W obu przypadkach
    telefon po zatwierdzeniu polecenia daje mi linię do wpisania czegoś -
    pewno i podpowiada co tam wpisać - ale jak mam to po chińsku to...