  • 1. Data: 2009-04-20 10:01:22
    Temat: Format telefonu - czyli Nokia po chińsku
    Od: uni <u...@w...pl>

    Miałem problemy z nawigacją i sformatowalem telefon - Nokia N76.
    Od nowości telefon nie posiadał menu polskiego - ale miał angielskie
    którego używałem, miał też menu w języku Suahili i chińskim.
    Po formacie w jakiś sposób zrobił sie chiński, proba przywrócenia
    ustawień z backup - pzywróciła tylko sms-y i adresy - nie mam
    angielskiego menu. Wszytskie ikonki opisane są po chińsku.
    Próbowalem doklikać się - ale to chyba niemożliwe bo przypuszczam że
    w oknie / nie pamiętam gdzie ono jest/ wyboru języka słowo English
    jest ... po chińsku, więc nie mogę na to trafić. Proszę o pomoc -
    czyli która ikonka w trybie : n-ta od góry czy dołu i n-ta od lewej
    czy podobnie bo po opisach nie ma sensu - nie znam chińskiego.
    Dzięki z góry za pomoc.

  • 2. Data: 2009-04-20 10:14:09
    Temat: Re: Format telefonu - czyli Nokia po chińsku
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "uni" <u...@w...pl> napisał
> [...]
    > czyli która ikonka w trybie : n-ta od góry czy dołu i n-ta od lewej
    > czy podobnie bo po opisach nie ma sensu - nie znam chińskiego.

    Mięczak jesteś ;)
    http://translate.google.com/translate_t#en|zh-TW|eng
    lish

    Maciek.

  • 3. Data: 2009-04-20 10:38:20
    Od: uni <u...@w...pl>

    Maciek napisał(a):

    > Mięczak jesteś ;)
    > http://translate.google.com/translate_t#en|zh-TW|eng
    lish

    Dzięki, ale segregacja tych znaków zajmie mi miesiąc - a ja
    chhciałbym mieć swoją Nokię jak najszybciej. Książki do niej nie
    mam, a ściągnięty plik (.pdf) opisowy ze strony nokii nawet o
    tym nie wspomina. Googluję w tej sprawie też na laurach nie
    spoczywając, na razie nic nie znalazłem co by mi pomóc mogło,
    więc prośba o pomoc dalej aktualana.

  • 4. Data: 2009-04-20 10:48:09
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    uni napisał(a):

> [...]
    > tym nie wspomina. Googluję w tej sprawie też na laurach nie
    > spoczywając, na razie nic nie znalazłem co by mi pomóc mogło,

    Może to: http://www.fixya.com/support/t1662367-change_languag

    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 5. Data: 2009-04-20 11:53:59
    Od: uni <u...@w...pl>

    Dominik & Co napisał(a):

    > Może to: http://www.fixya.com/support/t1662367-change_languag

    Wpisałem *#7370# i *#7780# - ale to jak się zdążyłem zorientować
    to format z pzywróceniem ustawień fabrycznych - a te są prawdopodobnie
    ustawoione na język chiński, bo przypuszczalnie tam ten telefon
    został wyprodukowany.... i dalej chińszczyzna... . W obu przypadkach
    telefon po zatwierdzeniu polecenia daje mi linię do wpisania czegoś -
    pewno i podpowiada co tam wpisać - ale jak mam to po chińsku to...

  • 6. Data: 2009-04-20 11:58:07
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    uni napisał(a):

    > Wpisałem *#7370# i *#7780# - ale to jak się zdążyłem zorientować
    > to format z pzywróceniem ustawień fabrycznych - a te są prawdopodobnie

    A odwiedziłeś podaną stronę?

    "Press the center button... (..) from there press the left direction key once... this

    should be settings... this icon looks like a spanner.. press center key to select
    this...now from this new menu scroll down n select the one that looks like a phone
    with a
    spanner... use the down key..." etc.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 7. Data: 2009-04-20 12:12:32
    Od: i...@g...com

    On 20 Kwi, 12:01, uni <u...@w...pl> wrote:
    > Miałem problemy z nawigacją i sformatowalem telefon - Nokia N76.
    > Od nowości telefon nie posiadał menu polskiego - ale miał angielskie
    > którego używałem, miał też menu w języku Suahili i chińskim.

    Region code bym zmienił i sflashował tel ponownie via NSU.

  • 8. Data: 2009-04-20 12:37:18
    Od: uni <u...@w...pl>

    i...@g...com napisał(a):

    > Region code bym zmienił i sflashował tel ponownie via NSU.

    OK. To wygląda na duzo rozsądniejsze niż opis na tej stronce który
    nieznacznie się nie zgadza - bo do "klucza" inne jest dojście w N76
    a już to że tam ędzie coś po angielsku to chyba żart.

    Ok jak przestawić ten region code ?.

  • 9. Data: 2009-04-20 12:43:41
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    uni <u...@w...pl> writes:

    > OK. To wygląda na duzo rozsądniejsze niż opis na tej stronce który
    > nieznacznie się nie zgadza - bo do "klucza" inne jest dojście w N76
    > a już to że tam ędzie coś po angielsku to chyba żart.

    Dlaczego żart? Nazwy języków na liście wyboru języka są z reguły w
    języku wybieranym, niezależnie od tego, w jakim języku pracowaliśmy do
    tej pory - tzn. polski jest "Polski", angielski jest "English",
    chiński jest krzesełkami, a nie np. "Polish, English, Chinese".

    MJ

  • 10. Data: 2009-04-20 12:55:29
    Od: i...@g...com

    On 20 Kwi, 14:37, uni <u...@w...pl> wrote: