    From: uni <u...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Format telefonu - czyli Nokia po chińsku
    Date: Mon, 20 Apr 2009 16:14:02 +0200

    Michal Jankowski napisał(a):

    > ustawienia (klucz francuski) enter
    > ogolne (pierwsza pozycja od gory, klucz francuski z telefonem) enter
    > personalizacja (pierwsza pozycja od gory) enter teraz masz menu
    > display/standby/jezyk, wiec jedziesz do trzeciej (*) > pozycji,
    > enter. jezyk wyswietlacza (pierwsza pozycja od gory) enter
    > i pojawia sie lista jezykow.

    Dziękuję za odpowiedź. Tak - Twoją metodą też by poszło - przed chwilką
    zrobiłem format z kartą sim na pokładzie telefonu bo do tej pory
    robiłem bez karty i uzyskałem j. angielski, oprócz niego mam jeszcze
    jakieś dwa oparte na krzaczkach. Twój sposób sobie jednak zapiszę bo
    niezależny jest od posiadania karty sim. Jeszcze raz dziękuję za pomoc.