  • Data: 2018-07-15 10:19:06
    Temat: Re: Fotelik samochodowy z Lidla
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-15 o 08:14, Cavallino pisze:

    > Powrót do kolumny to święte prawo wyprzedzającego,

    To jest tzw. trzecia prawda.
    Jeśli baran nie potrafi wyprzedzić całej kolumny, to niech nie zabiera
    się za wyprzedzanie.

    > a obowiązkiem wyprzedzanego zrobić miejsce.

    Nie.
    Nikt nie musi robić miejsca.
    To wyprzedzający ma obowiązek wykonać manewr wyprzedzania bezpiecznie.
    Każdemu chujowi wciskającemu się w pomiędzy samochody w kolumnie
    nieustająco pręt w odbyt. Przez takie pierdolone, bezmózgie szmaty, giną
    ludzie.

    > A wręcz ZAWSZE je utrzymywać, wtedy nie musi go specjalnie robić. >

    Nie.
    Należy zachować odpowiedni odstęp od poprzedzającego pojazdu. Dla mnie
    może to być np. 0,5 m. Jeśli mu nie wjadę w tył, to znaczy, że odstęp
    jest prawidłowy. A kutasa, który wziął się za wyprzedzanie nie mając ku
    temu odpowiednich warunków, po prostu nie wpuszczę. Niech spierdala na
    pobocze, do rowu.

    > Ależ nie musisz robić miejsca, wystarczy utrzymywać przepisowy odstęp

    Jaki jest ten przepisowy odstęp?
    -
    > przy prędkościach drogowych jest go wystarczająco żeby wyprzedzający
    > miał gdzie zjechać.

    Gówno prawda. Jeśli nie masz warunków - nie wyprzedzasz.

    > A jak ktoś takiego odstępu nie utrzymuje, to pretensje do niego.

    Nikt nie może mieć pretensji o niewłaściwy odstęp. Jeśli nie wjechałeś
    komuś w bagażnik, to znaczy że odstęp był prawidłowy. I wszystko na ten
    temat.
    Ja wyprzedzam często, nie znoszę "kapeluszników", ale nigdy nie zdarzyło
    mi się żebym zmusił kogoś do hamowania czy zdjęcia nogi z gazu.
    Ale ja całą kolumnę wyprzedzać potrafię. W momencie, kiedy zaczynam
    wjeżdżać na przeciwny pas ruchu, mam już różnicę prędkości kilkadziesiąt
    kilometrów na godzinę. Wyprzedzenie kolumny trwa kilka sekund, mieszczę
    się swobodnie w luce między jadącymi z przeciwka.
    I na zakończenie przypomnę: każdemu kutasowi wciskającemu się w kolumnę
    - chuj w ryj!

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/