  • Data: 2009-03-20 14:56:40
    Temat: Re: Fresh a odwołanie promocji, czyli migracja grupy
    Od: adp <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    No i tutaj jest moim zdaniem jakies nieporozumienie. Przeciez w
    interesie operatorow byloby, aby za darmo uruchomic automatyczne
    powiadamianie, iż dany abonent zmienil numer na taki a taki. Koszt
    odsluchania komunikatu milej pani (automat) bylby przeciez zyskiem
    operatora, a dzwoniacy moglby spokojnie odnalezc "emeryta". A "emeryt"
    moglby sie czuc komfortowo, nie przywiazany do operatora na sile
    ("znajomi nie dowiedza sie nawet, gdzie mnie pochowano").
    Jedynie przeciwwskazanie to powtorne zagospodarowanie wygaslego
    numeru, ale tego sie chyba na razie nie praktykuje.

    Czy zle mysle?