    From: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <16sews8lfa965$.1by47f83zjqb1$.dlg@40tude.net>
    <49c4f6c8$0$29475$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <xy5lnstolfm7$.1n8k1gk4509qz$.dlg@40tude.net>
    Subject: Re: Fresh a odwołanie promocji, czyli migracja grupy
    Date: Mon, 23 Mar 2009 16:44:26 +0100

    > Nie wiesz co piszesz, zarówno tym razem jak i wcześniej. Napisałeś to
    > tutaj:

    > Nie jestem kimś, kto daje się okradać. Taką osobę uznaję za naiwną bądź
    > ciemną. Skoro na to nie wpadłeś, to zgodnie z Twoją analogią, dla Ciebie
    > jest normą bycie pomawianym o to, że dajesz się okradać i nic sobie z tego
    > nie robisz.

    I znowu twoja opinia wzorowana na własnej postawie i odczuciach. A dla mnie
    taka osoba to moze byc nieuważna, rozstrzepana, nie przywiązująca wagi do
    tego tematu. Ale ty masz na taką osobę zupełnie inne okreslenia bazujące na
    samoocenie.

    > Wybrałem ofertę dla mnie najkorzystniejszą, o ile mi na to czas pozwala
    > śledzę rynek i nie daję się okradać. Tylko jakoś trudno mi pisać to z
    > przekonaniem, że to zrozumiesz, skoro nie zrozumiałeś do tej pory.

    To raczej słabo ci szło śledzenie rynku. No to jak siebie w takim razie
    określisz?