    From: Piotr Wyderski <p...@n...mil>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Full-bridge + PWM - jaki kontroler?
    Date: Thu, 14 Dec 2017 12:51:37 +0100

    Adam Wysocki wrote:

    > AVRy mają coś podobnego, ale jednak trzeba dodać drivery dla high side
    > (T1, T3), napisać kawałek softu... da się, ale czuję w moczu, że są gotowe
    > scalaki, które załatwią to bez rzeźby na PICu / AVRze.

    Jak znajdziesz, to się pochwal. Ten soft to jest kilkadziesiąt linii.

    > No właśnie - sterowanie MOSFETa. Chciałbym scalak, który załatwi mi
    > wszystko - dwa wyjścia push-pull dla low side i dwa dla high-side, które
    > wytrzymają te 30V, które sobie założyłem.

    Pomijając kwestię generacji sygnału to nie wiem, czy sterowniki mostka
    wychodzą ekonomicznie akceptowalne. Dwa sterowniki półmostka znajdziesz
    w dobrej cenie w każdym warzywniaku, tym bardziej, że nie masz
    kosmicznych wymagań. Często miewają wejście sync i gotowy kawałek
    elektroniki do bootstrapu (zasilanie bramek po stronie wysokiej).

    Pozdrawiam, Piotr