    From: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Full-bridge + PWM - jaki kontroler?
    Date: Thu, 14 Dec 2017 12:35:15 +0000 (UTC)

    Piotr Wyderski <p...@n...mil> wrote:

    > Jak znajdziesz, to się pochwal. Ten soft to jest kilkadziesiąt linii.

    Soft to nie problem, to raczej kwestia tego, że IMO nie ma uzasadnienia.
    Już pomijając, że żeby zasilić MCU, trzeba napięcie do tych 5V, a to
    kolejne dwa-trzy elementy (lub nawet więcej, bo w takim układzie pewnie
    nie obejdzie się bez dodatkowego odfiltrowania LC), co by się MCU nie
    przywiesiło, puszczając prąd przez dane uzwojenie dłużej, niż potrzeba.

    Nie mówię że się nie da, bo się da, po prostu MCU nie wydaje mi się do
    tego najlepszym pomysłem, jeśli są gotowce (a wydaje mi się, że są, tylko
    nie znam).

    > Pomijając kwestię generacji sygnału to nie wiem, czy sterowniki mostka
    > wychodzą ekonomicznie akceptowalne.

    Na Aliexpress elektronika, która w Polsce kosztuje po 20 zł, często
    wychodzi po 2 dolary z darmową wysyłką, więc chociaż bym sprawdził.

    > Dwa sterowniki półmostka znajdziesz w dobrej cenie w każdym warzywniaku,
    > tym bardziej, że nie masz kosmicznych wymagań. Często miewają wejście
    > sync i gotowy kawałek elektroniki do bootstrapu (zasilanie bramek po
    > stronie wysokiej).

    LM5104? LT1158?

    Jak nie znajdę gotowca, to pewnie tak zrobię - 2x LM5104 + MCU...

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]