  • Data: 2020-03-21 13:30:11
    Temat: Re: G?o?nik BT - zasilanie z toru audio??
    Od: "Adam Schodowy" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message
    news:almarsoft.6220119447085972122@news.neostrada.pl
    > Zauważyłem taką ciekawostkę: przenośny głośnik BT (JBL jeśli to ma jakies
    > znaczenie) o wiele dłużej gra jeśli odtwarza audio nie z BT a z kabla
    > (jack), przy czym różnica jest gdzieś kilkukrotna że raczej nieužywanie
    > odbiornika BT nie powinno mieć aż taki wpływ na wydłużenie pracy. Czy to
    > możliwe, że jbl stosuje jakieś sztuczki z pobierania części energii z toru
    > audio in?? No bo jak to inaczej wytłumaczyć?

    tym że moduł bt jest albo uszkodzony albo niewlasciwego typu, jakiś
    archaiczny nie-low-power. te archaiczne, których na rynku jest nadal
    mnóstwo, potrafią nominalnie żreć 50-150mA. a wzmacniacz pewnie już mniej
    archaiczny, pwm, jak głośnik zasuwa na 1-2W czyli typowo, tych 150mA dla bt
    już zaczyna robić różnicę,