  • 11. Data: 2012-12-09 19:35:06
    Temat: Re: GIMP czy Paint.NET?
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 09 Dec 2012 19:30:13 +0100, Cezary Tomczyk napisał(a):

    > Swoją drogą to szkoda, że nie mam okazji do przetestowania jakiś
    > komercyjnych rozwiązań. Ot, by popatrzeć co mogę uzyskać płacąc za
    > produkt i jaka jest przewaga wówczas nad Inkscape-em. Nawet w tym
    > zakresie w owym czasie, o ile mnie pamięć nie myli, nie mogłem znaleźć
    > niczego, co by było warte ceny, którą trzeba by zapłacić za produkt. No,
    > ale od tego czasu może się już coś zmieniło w tej materii :-)

    Wydaje mi się, że praktycznie każdy komercyjny soft graficzny ma wersję
    trial. Może poza jakimiś mocno niszowymi, które jak kupujesz, to wiesz
    dlaczego. Choćby najpopularniejszy CorelDraw.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 12. Data: 2012-12-09 19:43:08
    Od: "E.Z." <E.Z.@..com>

    Gdzie podziały się posty Cezarego Tomczyka
    z godz. 15:43 i 19:30, na które odpowiedział
    Borys Pogoreło?
    Mój OE6 ich nie odebrał. Co się dzieje?

  • 13. Data: 2012-12-09 19:52:29
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

    W dniu 2012-12-09 19:35, Borys Pogoreło pisze:

    > Wydaje mi się, że praktycznie każdy komercyjny soft graficzny ma wersję
    > trial. Może poza jakimiś mocno niszowymi, które jak kupujesz, to wiesz
    > dlaczego. Choćby najpopularniejszy CorelDraw.

    No i o ile pamiętam, soft komercyjny w owym czasie nie zachwycił mnie na
    tyle, by za niego zapłacić. Z drugiej strony: może słabo go testowałem ;-)

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/

  • 14. Data: 2012-12-09 22:07:57
    Od: Wojtek Gapiński <w...@w...I.TO.TEZ.pl>

    Dnia 09-12-2012 19:43 E.Z. napisał:
    > Gdzie podziały się posty Cezarego Tomczyka
    > z godz. 15:43 i 19:30, na które odpowiedział
    > Borys Pogoreło?
    > Mój OE6 ich nie odebrał. Co się dzieje?

    To nie jest sprawa czytnika - mój TB też ich nie widzi. Wiem, że
    ostatnio pojawiły się jakieś problemy z postami słanymi via serwery
    Google'a; może to jest powodem?

    --
    Wojtek Gapiński
    http://jwmprojekt.pl

  • 15. Data: 2012-12-10 00:21:21
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 9 Dec 2012 19:43:08 +0100, E.Z. napisał(a):

    > Gdzie podziały się posty Cezarego Tomczyka
    > z godz. 15:43 i 19:30, na które odpowiedział
    > Borys Pogoreło?
    > Mój OE6 ich nie odebrał. Co się dzieje?

    Niektóre serwery news wycinają posty z aioe.org z uwagi na nadużycia.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 16. Data: 2012-12-14 17:44:07
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Sun, 9 Dec 2012 19:16:30 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Serio? Sprawdź, co to ironia.

    Serio? W sieci ironie sie sygnalizuje smilem, z tekstu jest czasem
    nieodczytywalna.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K