  • Data: 2015-09-30 22:51:02
    Temat: Re: GPS jako źródło czasu
    Od: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J.F." napisał w

    news:560bff00$0$27519$65785112@news.neostrada.pl ...

    :
    : (...)
    : Tak nawiasem mowiac, to wzglednie dokladny czas utrzymuja
    : sieci GSM, od odczytu chyba wystarczy sam odbiornik.
    :

    Mam w swoim smartfonie Samsunga opcję "auto-aktualizacja czasu", włączoną
    oczywiście. Ale nijak ona nie pomaga, choć próbowałem kilka różnych możliwości:
    ani nie synchronizuje się "na co dzień", ani od święta, ani też gdy następuje
    zmiana czasu zimowo/letnia. Winię za to mojego operatora, T-mobile: najwyraźniej
    nie wysyłają odpowiedniej informacji, ale... Ale słuchawka *powinna* jednak
    jakąś-tam łapać w momencie, gdy przychodzi połączenie zewnętrzne? Wszak ma ono
    stempel czasowy. Na przykład moja automatyczna sekretarka ("po sznurku") zawsze
    wtedy się "uaktualnia". Czemu nie potrafi tego durno-fon??

    --

    Socjaliści, jak wiadomo, swój program kierują do tych, którzy czują się
    pokrzywdzeni, i wyzyskiwani. Kiedy więc socjaliści są u władzy - tak