  • Data: 2015-10-01 12:34:04
    Temat: Re: GPS jako źródło czasu
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:almarsoft.757624632545399479@news.neostrada.pl.
    ..
    > kwestii
    > 6pF, a
    > Próba
    > zrywało
    > normalnie
    >
    > To jaka była odchyłka w tym przypadku przy prawidłowych C? Udało się to
    > sprawdzić?

    Wiedza o tym jaka byłaby częstotliwość pracy generatora gdyby (przeciążony
    pojemnością) nie zerwał drgań nie była mi do niczego potrzebna.

    Nie dało się normalnie kupić więc kupiliśmy nienormalnie - zamawiając
    1000szt - czyli zapas na 10 lat. Po iluś latach coś tam zmieniliśmy i
    woreczek nie wykorzystanych kwarców 6pF gdzieś sobie leży.

    Jeśli kwarc "widzi" pojemność zgodną z jego specyfikacją to odchyłki muszą
    być też zgodne z jego specyfikacją i koniec tematu.
    Odchyłkę można skompensować wstawiając regulowany C. Jak kwarc odpowiedni do
    generatora to wymagane modyfikacje C będą na tyle małe, że nie doprowadzą do
    zrywania drgań.
    P.G.