  • Data: 2009-06-04 16:26:51
    Temat: Re: GPS w telefonie czyli jaka mapa
    Od: osiek <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cpt. Nemo pisze:
    > Użytkownik "osiek" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Acha :)
    > Szajs, albo wielki szajs ?
    >
    > pozdrawiam,

    hmmm co więc proponujesz dla mnie? Jka chyba się zorientowałeś nie
    orientuje się w tym temacie więc każda wskazówka jest dobra. Dodatkowa
    wskazówka dla Ciebie: nie potrzebuję tego jako nawigacji samochodowej
    ale tylko do tego gdy jak gdzieś pojadę na rowerze/ pójdę w p.. znaczy
    np w góry, zobacyzć gdzie jestem i zorientować się w okolicy
    najbliższej. Czyli po porstu elektroniczna wersja mapy papierowej z
    gadżetem który powiec o tu jesteś. Nic więcej nie potrzebuję a nawet nie
    chcę. Nokia Maps i Google maps widziałem w działąniu w mieście ale nie o
    miasto mi chodzi a o bardziej naturalne warunki.

    A może po prostu napisałeś po to by napisać?
    pozdrawiam