  • 21. Data: 2009-05-31 20:40:32
    Temat: Re: GPS w telefonie czyli jaka mapa
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 31 May 2009 20:17:16 +0200, osiek wrote:
    >właśnie zatopiłem się w lekturze o tym i owym. Trochę namieszane mam w
    >głowie. Widzę że jak zrobię sobie mapkę z GoogleMaps to jej już nie mogę
    >przybliżać w telefonie?

    Trekbuddy na to nie pozwala.
    Aczkolwiek mozna sobie przygotowac kilka map roznej skali, i
    przelaczac.

    Jeszcze jedna aplikacja
    http://gpsmid.sourceforge.net/

    Bazuje na wektorowych mapach z OSM, wiec zoom nie jest problemem, za
    to mapy juz moga byc .

    J.

  • 22. Data: 2009-06-04 11:53:23
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "osiek" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wygląda mi
    > na to że rozwiązanie to albo Nokia Maps albo Google Maps.

    Acha :)
    Szajs, albo wielki szajs ?

    pozdrawiam,

  • 23. Data: 2009-06-04 16:26:51
    Od: osiek <o...@g...pl>

    cpt. Nemo pisze:
    > Użytkownik "osiek" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Acha :)
    > Szajs, albo wielki szajs ?
    >
    > pozdrawiam,

    hmmm co więc proponujesz dla mnie? Jka chyba się zorientowałeś nie
    orientuje się w tym temacie więc każda wskazówka jest dobra. Dodatkowa
    wskazówka dla Ciebie: nie potrzebuję tego jako nawigacji samochodowej
    ale tylko do tego gdy jak gdzieś pojadę na rowerze/ pójdę w p.. znaczy
    np w góry, zobacyzć gdzie jestem i zorientować się w okolicy
    najbliższej. Czyli po porstu elektroniczna wersja mapy papierowej z
    gadżetem który powiec o tu jesteś. Nic więcej nie potrzebuję a nawet nie
    chcę. Nokia Maps i Google maps widziałem w działąniu w mieście ale nie o
    miasto mi chodzi a o bardziej naturalne warunki.

    A może po prostu napisałeś po to by napisać?
    pozdrawiam

  • 24. Data: 2009-06-04 16:27:31
    Od: osiek <o...@g...pl>

    J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Jeszcze jedna aplikacja
    > http://gpsmid.sourceforge.net/
    >

    > Bazuje na wektorowych mapach z OSM, wiec zoom nie jest problemem, za

    dzięki, luknę co to za wynalazek :)

    P.

  • 25. Data: 2009-06-04 16:28:33
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Flo pisze:

    > Samsung Omnia z Windowsem Mobile 6.1 na pokładzie, a wgrać możesz
    > wszystko czego dusza zapragnie (tyle softu jest na ta platformę)

    aa ok myślałęm że ominia to nazwa jakiegoś softu ;)
    ale co można wgrać na WM coby spelńiało moje wymagania? Czyli nie
    nawigacja samochodowa a po prostu mapa z gpsem

  • 26. Data: 2009-06-04 16:28:55
    Od: osiek <o...@g...pl>

    J.F. pisze:

    > Mozna. Dzialaja z kieszeni, ze schowka w aucie ..
    >
    > J.

    thx

  • 27. Data: 2009-06-06 13:36:48
    Od: CookieMonster <"pn[WYTNIJ_TO]"@g.pl>

    Dnia Sat, 30 May 2009 20:55:28 +0200, osiek napisał(a):

    > Chciałbym po prostu zastosować to w trakcie
    > jakichś wycieczek rowerowych, łażenia po górach itp itd. Dobrze żeby
    > było to off-line i możliwość aktualizacji przez komputer ;)

    Nokia 5800, ew. N97 ;) z Garmin Mobile XT,
    do tego mapy GPmapa TOPO albo darmowa TOPO PL 100
    + potężny zbiór MapCenter

    --
    CookieMonster

  • 28. Data: 2009-06-06 13:37:25