  • 1. Data: 2009-05-30 14:10:15
    Temat: W PLUSie powiedzieli mi, że "Sony Ericsson wycofue się z Polski"
    Od: "MaFi" <dziękuje_zasp@m.pl>

    Witam!

    Od 8 lat jestem użytkownikiem Orange POP i postanowiłem przejść do PLUSa (na
    abonament).
    W związku z tym wstępnie wybrałem (i zapisałem) sobie kilka modeli
    telefonów, które by mnie interesowały.
    Wśród nich była NOKIA N73 (niestey nie mają i podobno już nie będą jej mieć)
    oraz dwa modele Sony Ericsson: W910i i c702i.

    Niestety Sprzedawca/handlowiec oznajmił mi, że tych telefonów też nie mają.
    A co gorsza nie wiadomo czy kiedykolwiek (jescze) będą w sprzedaży (w
    salonach).
    Bo (jak stwierdził) "Sony Ericsson najprawdopodobniej wycofa się z Polski.
    Co prawda jeszcze oficjalnie SE nie ogłosiło tej decyzji, ale tak
    najprawdopodobniej wkrótce się stanie".

    Nie ukrywam, że strasznie mnie to zdziwiło i prawdę mówiąc nie chce mi się w
    to wierzyć.
    Przeglądam więc sieć w poszukiwaniu informacji na ten temat.

    Bo nie wiem czy jest to prawd(a)opodobne, czy może handlowiec/salon ma
    zalegające modele Nokii które chce wepchnąć ludziom.
    Chciałem to sprawdzić w innym salonie (w najbliższym markecie), ale okazało
    się że już nie ma tam PLUSa.

    Co o tym sądzcie?
    Ja jeszcze w poniedziałek przejde się do kilku (innych) salonów PLUSa i
    popytam.

    Pozdrawiam i życzę miłego weekndu.
    Mafi

    P.S
    Byłem w salonie mPunkt Polska S.A. ul. Zana 19 (Supermarket Leclerc) w
    Lublinie

  • 2. Data: 2009-05-30 14:17:21
    Od: "Wojciech Rymer" <wrymer[wytnij]@o2.pl>

    Użytkownik "MaFi" <dziękuje_zasp@m.pl> napisał w wiadomości

    > Co o tym sądzcie?
    > Ja jeszcze w poniedziałek przejde się do kilku (innych) salonów PLUSa i
    > popytam.

    Cóż, ze względu na to iż ze strony Plusa jak i ze strony SE ktoś czegoś nie
    "dopiął" to do końca drugiego kwartału nie będzie w Plusie SE. A co będzie
    w trzecim kwartale, to nie wiadomo :)

    Pozdrawiam

    Wojtek

  • 3. Data: 2009-05-30 14:20:51
    Od: Jacek Skórzewski <j...@p...fm.invalid>

    MaFi pisze:
    > Byłem w salonie mPunkt Polska S.A. ul. Zana 19 (Supermarket Leclerc) w
    > Lublinie

    Idź do salonu firmowego, w Lublinie jest na Krakowskim Przedmieściu 5.
    Często się zdarza, że przedstawiciele w małych punktach sprzedaży snują
    opowieści dziwnej treści, a w salonie firmowym wszystko się da bez
    problemu załatwić.

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek Skórzewski

  • 4. Data: 2009-05-30 15:11:13
    Od: Piotr M <n...@n...pl>

    Jacek Skórzewski pisze:

    > Często się zdarza, że przedstawiciele w małych punktach sprzedaży snują
    > opowieści dziwnej treści, a w salonie firmowym wszystko się da bez
    > problemu załatwić.

    Akurat niedawno przez przypadek byłem świadkiem rozmowy konsultanta w
    Salonie Firmowym Ery w Krakowie. Wytworzyła im się "czarna lista"
    dealerów z którymi mają ciągłe utrapienie ze względu właśnie na
    fantazyjne myślenie tamtejszych handlowców.. Klienci przychodzą do
    Firmowego a oni oczy robią że takie nowe rzeczy mają w Erze :)

    --
    pzdr, Piotr M