  • Data: 2009-05-30 21:03:39
    Temat: Re: GSM PLAY - się zapycha?
    Od: ".Zykfryd." <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Valdi.Pavlack pisze:

    > Tylko widzisz... tak jak napisałem w jednym z poprzednich postów Plus po
    > rozbudowie osiedla, na którym sobie pomieszkuję ma zasięg tragiczny a
    > normalne dzwonienie za jego pośrednictwem odbywa się w godzinach nocnych...
    > :( PLAY natomiast działał wyśmienicie i mam nadzieję, że opisywane problemy
    > skończą się w najbliższych dniach.

    Jak mi by wycinało co chwilę po 2-3s połączenia to raczej nie określił
    bym tego jako wyśmienite działanie. Dodatkowo jeszcze pozostaje problem
    telefonów z innych części miasta, te spokojnie można przełączyć na Plusa
    i mieć chociaż cześć problemu z głowy.
    Przypuszczam że szybciej Plus dostawi kolejny nadajnik który rozładuje
    ruch w okolicy niż Play zorientuje się że jest jakiś problem i w ogóle
    zacznie działać.